Bölüm 3 《 Oreo Kızı》

174 30 28
                                    

ECRİN'DEN DEVAM

Huzurluydum.Bir gölde annem ile birlikte kanoyla geziyorduk. Gölün yanındaki ormandan çıtırtı sesleri arttı.Ne oluyordu ? Annem bana seslendi.

"Kızım bu sesleri sende duyuyor musun?"

"Evet anne ne oluyor böyle?"

Bunu dedikten sonra gökten oreolar yağmaya başladı.Kafama geliyordu.Sonra bir tanesini tuttum. Kıtlıktan çıkmış gibi yiyordum.Sonra üzerime bir şey atladı.

Ohaaa !! Unicornnn ( tek boynuzlu at) yaaa yerim ben senii!

"Anne unicornuma bakk!"dedim mutlulukla..

"Anne ! Görüyor musunn benim için gelmişş hadi gel binelim anneciğimm!!"

Annemin sesi gelmiyordu. Ona döndüğümde gölün üstünde , kanlar içinde yatıyordu..

"Anneeeciğimm!! Ne oldu sana anneciğimmm "

Dediğim gibi annemin üstüne atladım..Küçük bedenim sudayken ayağımdan birisi beni aşağı çekiyordu!

"Ahh!"

(Şarkıyı açın)

Yüzüme tokat atıldığında uyanmıştım.Baktığımda Hira bana ağlayarak bakıyordu.

"Ponçiğimm ne olduu ??"

"Ecrinn , Çağatay bıçaklanmışş! Hastanedelermiş kalk hemenn!"

Nasıl olur? Benim abim nasıl izin vermiş? Hemen koşarak aşağı indim.Gözlerime izin verdim.Yaşlar akıyordu..

Hala ayıcıklı pijamamla duruyordum.Önemsiz bir şeydi şu anda.Hemen dışarı çıktım.Barış abi beni bekliyordu.Hira'da gelince sürmeye başladı.Arka koltukta birbirimize sarılmış ağlıyorduk.

"Kızlar geldik."

Abiim benimm! Geldim abimm!! Dayan canım benim .. Barış abi görevli kızla konuşuyordu.Sonra yanımıza geldi.

"Beni takip edin."

"Tamam" dedi Hira

Bir yandanda benim kolumdan tutmuş sürüklüyordu.Bir koridora gelmiştik.Doktor geldi ve konuşmaya başladı.

"Hastanın yakınla-"

"Evet ! Yakınlarıyız abimi söyleyin bana ne oldu abime ne olduuu!!!"

" Şu anda ameliyathanede bıçak derinlere girmiş.Kan kaybetmiş.Kana ihtiyacımız var."

"Benim ki uyuşuyorr! " dedim hemen.

Bir kadın geldi ve beni bir odaya soktu.Ben hala ağlıyordum.Abime bir şey olursa ne yapardım.Hayatta tek kalırdım.Annem de yok..! Babam desen eve bile gelmiyor..

Biraz zaman sonra işini bitirdi.

"Geçmiş olsun.Biraz bekleyin sonra gidebilirsiniz."

Dedikten sonra çıktı.Dediği gibi birkaç saniye oturdum sonra ayağa kalktım.Koşarak eski yerime gittim.Hira sandalyelerden birine oturmuş yüzünü kapatmış ağlıyordu.Abim onun da abisiydi.Barış abi duvara yaslanmış.Ellerini birbirine bağlamıştı.Ve gereksiz bir kaç kişi..Güya akrabalar!

Duvara yaslandım yere oturdum , dizlerimi kendime çekip ellerimi dizlerime sardım ve kafamı dizlerime koydum.Hıçkırarak ağlıyordum.Sonra birisi yanıma geldi.Bakma gereği duymadım.Ve işte o sesi duydum.Ömer.

"Yerden kalk sandalyeye otur."

Bu burada ne arıyordu ?! Yediği yumruklar yetmezmiş gibi gelmiş birde- Dur bana iyi birşey dedi dimi o ?

GECE VE YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin