Pak přišel ten den...
Nová škola ,nový lidé všechno bylo jiné než v mém starém městě.
Ale bylo to zvláštní,pak jsem šla tedy do školy a potkala jsem jednoho kluka který se zamnou tak nenápadně otočil a pousmál se a já si řekla pane bože ten je úžasný.. a pak se to stalo praštila jsem se do skříňky.
Hned zamnou přišel a zeptal se jestli nepotřebuju pomoct: řekla jsem. ,, Děkuji budeš hodný ,nevíš kde je ředitelna?"
Pěkně se na mě podíval a řekl: ,, rád ti ukážu kde máme ředitelnu, kdyžtak já jsem Tyler". ,, Jessica" řekla jsem.
Tak jsme si celou cestu povídali až mě tedy zavedl do ředitelny... Nakonec jsme se rozloučili a dali si na sebe čísla. Propsali jsme spolu snad celý den, jelikož jsme se nemohli sejít měla jsem dost věcí na práci s vybalováním atd.
Ale pak mi začal bzučet telefon a...Ano volal mi :3
Byla jsem úplně štěstím bez sebe, protože jsem zase slyšela jeho hlas.
Nakonec jsme se domluvili na "rande".
Pak to přišlo... Čekal mě u školy kde jsme měli sraz.
Donesl mi kytici růží a já se začala červenat, potom mě obejmul a dal mi pusu na tvář.
Já byla štěstím bez sebe a úplně jsem se z něho rozplývala.
Byl tak úžasný a to jeho uplé tričko kde se mu rýsovaly ty břišní a zádové svaly! Řekla jsem si: ,, pane bože to je kluk mých snů".
Pak jsme se na sebe dívali asi 15minut. Až jsme se teda rozhodli se jít projít. Povídali jsme si a on se na mě pořád díval jako na svatý obrázek a já na něho.
Byly jsme spolu asi 5hodin a nakonec mě odprovodil domů a políbil mě a já jeho. Řekl mi dobrou noc a sladké sny, že se uvidíme zítra ve škole...
ČTEŠ
Život s vlkodlakem
Kurt AdamO holce co žije s matkou a přestěhují se a holka se seznámí s klukem a zjistí jeho tajemství, že je vlkodlak. Nakonec spolu začnou i žít a ona zjišťuje jaké to je žít s vlkodlakem.