Uviděla jsem ho jak se mění ve vlkodlaka...
Chvíli jsem se bála, ale pak mě to přešlo jelikož jsem věděla ,že mi neublíží.
Jakmile probíhala jeho proměna, tak jsem vnímala jeho dokonalé tělo, oči a další jeho části těla.
Jakmile skončila jeho proměna, tak jsem se rozhodla mu říct pár slov.
Řekla Jsem: ,, myslíš že by šlo udělat abych byla s tebou vlkodlakem?"
Bohužel Tyler neodpovídal. Byl úplně ticho jako by už neměl nikdy promluvit.
Jessica začínala mít strach a tak se snažila s ním začít aspoň nějak komunikovat.
Bohužel se jí to nepovedlo.
Tyler tak nekomunikoval asi týden.
Jessica se nakonec rozhodla s tím něco udělat!
Byla Jako šílená pořád byla zavřená v koupelně a hledala nějaké věci na uklidnění. Tím že měla nehorázný strach o Tylera a měla díky němu i noční můry ,tak začala brát drogy.
Tyler asi po měsíci a půl začal trochu komunikovat a všimnul si ,že Jessica není v pořádku!
Pak ale našel drogy v koupelně!
Úplně se rozzuřil a práskl dveřmi.....
Běžel pryč , běžel do lesa kde se proměnil.
Proměnil se v nehoráznou bestii...
Bestii která zabíjí.
V tomhle stavu se vrátil k Jessice a nehorázně ji ublížil.
Jessica zjistila, že život s vlkodlakem není vůbec lehký a myslela si že to bude jiný.
Tylerovi řekla , že už nemůže dál, že radši umře než být pořád ve strachu a brát drogy.
Tyler si uvědomil co je vlastně zač.
A řekl si, že to musí ihned změnit.
Tyler nechtěl o Jessicu přijít, ale taky nevěděl jak se má změnit...
ČTEŠ
Život s vlkodlakem
WerewolfO holce co žije s matkou a přestěhují se a holka se seznámí s klukem a zjistí jeho tajemství, že je vlkodlak. Nakonec spolu začnou i žít a ona zjišťuje jaké to je žít s vlkodlakem.