Giriş(Oyuncular)

63 11 1
                                    

Dicle ÇELİK (Iga Wysocka) : 18 yaşında. Annesi psikiyatrist babası ise bir şirkette iş adamıdır. Ancak babası iş için çok sıklıkla seyahatlere çıkıyor ve Dicle babasını en fazla bir kaç ayda bir hafta kadar görebiliyor. Babası işini onlardan önde tuttuğu için babasından pek haz etmiyor ama yinede seviyor. Annesine çok düşkün. Ama annesinin aşırı uyarıları ve kurallarından nefret ediyor. Ama yine de annesini çok seviyor. Mavigök Koleji'nde okuyor. Berke, Dolunay ve Akın en iyi arkadaşları.Akın ve Dolunay çocukluk arkadaşı. Berke ise kolejin sahibinin oğlu.Burnu havada biri değil sıradan bir çocuk.Çocukluk aşkı Doruk ile aynı okulda olduğundan haberi bile yok.Doruk ve arkadaşlarıyla 12. sınıfta sınıfları dağıtıldığı için aynı sınıfa düşecekler ve orada birbirlerini hatırlayacaklar. Dicle aslın da çok iyi ve neşeli biri ancak 13 yaşında iken ablası Melek, nişanlısı tarafından öldürüldüğü için büyük bir travma yaşadı bunu hep içinde tuttu. Arkadaşlarından hiç biri bilmiyor.

Doruk BORAN (Vini Uehara) : 18 yaşında. Annesi akademisyen babası ise inşaat mühendisi. Hem annesi hem de babası Doruk'a karşı çok ilgili. Birlikte zaman geçirmeye bayılıyorlar. Ancak biraz şımartılmış. Deli dolu bir çocuk. En iyi arkadaşları Volkan,Gizem ve Cansu. Hepsini kardeşlerinden daha yakın görüyor. Cansu hem aile dostlarının kızı hem de çocukluk arkadaşı. Gizem'le ise lisenin başından beri tanışıyor ama kısa zamanda iyi dost oldular. Gizem Doruk'tan hoşlanıyor ancak Doruk'un bundan haberi yok.O da Mavigök Koleji'nde okuyor. Çocukluk aşkı Dicle ile aynı okulda olduklarından haberi bile yok. Dicle ve arkadaşlarıyla 12. sınıfta sınıfları dağıtıldığı için aynı sınıfa düşecekler ve orada birbirlerini hatırlayacaklar. Doruk büyük bir Fenerbahçe'li !

Berke MAVİGÖK (Owen Devalk) : 18 yaşında. Annesi doktor, babası ise Mavigök Koleji'nin sahibi. Babası okul sahibi olmasına rağmen hiç şımarık bir kişilik değil. Sade,parayı önemsemeyen ve kimseye hava atma çabası göstermeyen bir çocuk. Ama o da Doruk ve diğerleri gibi deli dolu. En iyi arkadaşları Dicle, Dolunay ve Akın. Onlarla liseye başladıklarından beri tanışsa da kardeş gibiler. Sürekli evden kaçamak yapıp kafalarına göre takılıyorlar. Doruk'la daha önceden aileleri aracılığı ile tanışmışlar ancak birbirlerini aynı sınıfa düşmeden önceye kadar hatırlamıyorlardı.

Dolunay KESKİN (Aspen Mansfield) : 18 yaşında. Annesi önceden hemşireydi ama yakalandığı hastalıktan dolayı işini kaybetti. Devletten yardım alıyorlar. Babasını küçükken kaybetti. Yaşadığı bu kötü olaylara rağmen hayata pozitif bakmaya çalışıyor. Mavigök Koleji'nde okuyor.İyi bir eğitim görüp güzel bir iş sahibi olmayı hedefliyor. En iyi arkadaşları Dicle,Berke ve Akın.

Akın KORKMAZ (Sergio Carvajal) : 18 yaşında. Annesi yüzücü, babası 5 yıldızlı bir otelin sahibi. Mavigök Koleji'nde okuyor. Çok eğlenceli birisi.Oldukça sakar. Zaten bu yüzden herkes ona gülüyor. Ama bu onu rahatsız etmiyor. Çok rahat. Hiçbir şeyi takmıyor. İnsanları mutlu etmeyi seven biri. Ama en çok kızları. Ayrıca grubun en çapkını. En iyi arkadaşları Dicle, Dolunay ve Berke.

Volkan ATEŞ (Cameron Dallas) : 18 yaşında. Annesi sağlık uzmanı,babası amir. Büyük bir vatan , bayrak sevgisi var. Vatanı için her şeyi yapmaya hazır. O da babası gibi polis olmak istiyor. Mavigök Koleji'nde okuyor. Okulun en çalışkanları arasında diyebiliriz. Daha çok içine kapanık ama aynı zamanda neşeli bir kişilik. içe kapanıklığını kimseye göstermediği için kimse bunu bilemez. En iyi arkadaşaları Doruk, Cansu ve Gizem. Onları kardeşleri gibi çok seviyor. 

Gizem BULUT (Nastya Shmakova) : 18 yaşında. Annesi müzisyen, babası beyin cerrahı. Mavigök Koleji'nde okuyor. Aslında iyi bir kız. Ama konu sevdikleri olunca aşırı kıskanç olabiliyor. Daha önce hiç aşık olmamış ve ilk aşkı Doruk. Doruk'tan hoşlanıyor ancak Doruk bunu bilmiyor. En iyi arkadaşları Doruk, Volkan ve Cansu. Doruk'un ona sadece kardeş gözüyle baktığını biliyor. Biraz içine kapanık ve karamsar çünkü annesi ve babasından pek sevgi görmüyor.

Cansu YEŞİL ( Molly Omalia) : 18 yaşında. Annesi modacı, babası özel bir kurumun sahibi. Mavigök Koleji'nde okuyor. Doruk'u tatlı bulmuştur ama hiç sevgili gözüyle bakmamıştır. Onu kardeşi gibi görür. Hayata karşı pozitif bir bakış açısı var. Hayatı doya doya yaşamak istiyor. En iyi arkadaşları Doruk Volkan ve Gizem.

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin