Seni Hatırladım...

39 9 0
                                    

   Bir dakika. Dicle ve Doruk birbirlerinin isimlerini duyunca birbirlerine baktılar. Onlara tanıdık gelen bir şeyler vardı... 

***

 Volkan sanırım cidden Dolunay'dan hoşlanıyor. Gizem ve Cansu da bu durumun farkındaydı. Onları bir araya getirmek için ne yapmaları gerektiklerini düşünürken zilin sesiyle kendilerine geldiler. Sanırım havada aşk kokuları vardı çünkü Gizem'de ilk defa bir erkeğe böyle bakıyordu ve daha önce hiç erkek arkadaşı olmamıştı. Peki o baktığı kişi kimdi? AKINN!!! Ama sanırım aşklar çabuk yeşermeyecek çünkü onları bir çok engel bekliyor. 

***

Zil çalana kadar birbirlerine bakmışlardı. Sanki bir umut bir şeyler olur diye ama ikisinin de bakışları boştu. Doruk konuşmak için bakıyordu kıza, ama kız sorgulayıcı bakışlarını gönderiyordu çünkü ikisi de ne olduğunu hala anlamamıştı. Böyle birbirlerine bakarken zil çalmıştı ve dikkatleri dağılmıştı ikisininde. Kız hemen arkadaşlarını alıp sınıftan çıkmıştı, Doruk ise kalktığı sıraya geri oturdu ve arkasına yaslandı. O sırada Cansu geldi ve Doruk'u çekiştirip sınıftan çıkardı, arkalarından Gizem ve Volkan da geliyordu. Birlikte kantine inip birer kahve aldılar ve masaya oturdular. Cansu heyecanla Doruk'a baktı ve 

"O kıza niye öyle bakıyordun?" dedi. Doruk geçiştirircesine 

"Hiç- hiç bir nedeni yok. Sadece tanıdık gelmişti ama çıkaramadım" dedi. Ama aslında Dicle'nin ilk aşkı olduğunu hatırlamıştı, ama emin olmak istiyordu. Acaba Dicle de hala onu seviyor muydu? Bunu öğrenmek için onunla konuşmalıydı. Zil çaldı. Doruk ve arkadaşları aldıkları kahveleri boşa gitmesin diye hızlı hızlı içip bitirmek istiyorlardı. Bunu yaparken hepsi kıtlıktan çıkmış ayılara benziyorlardı. Ağızları yana yana kahvelerini bitirdiler ve sınıfa çıktılar. Volkan'ın ağzının kenarında biraz kahve kalmıştı. Volkan Dolunay'la birlikte oturduğu sıraya geçti. Dolunay şimdi girecekleri kimya dersine hazırlanıyordu. Volkan'ın yanına oturduğunu fark edip ona döndü. Ağzının kenarındaki kahveyi görüp hafif gülümsedi. Volkan 'ne oldu' dercesine ona baktı. Dolunay çantasından çıkardığı peçeteyle Volkan'ın ağzının kenarındaki kahveyi sildi. Bu sırada başta kankaları olmak üzere herkes onlara döndü. Onları gören kankalarıda sırıttı. Dolunay biraz utanıp gözlerini kaçırdı, tam o sırada öğretmen geldi. Bizimkilerin dersle pek alakası yok gibi görünüyordu. Doruk bakışlarını Dicle'den alamıyordu.  Onu bunca yıldan sonra hala seviyor muydu? Bu olabilir mi? O sevse bile Dicle'den karşılık bulacak mıydı?

*** DORUK'UN AĞZINDAN

Bu kız gerçekten Dicle, benim ilk aşkım mı? Bu olabilir mi? O benim Diclem olsa bile belki hayatına başka biri girmiştir. Belki kalbini başkasına vermiştir. Bir ömür boyu beni sevecek değil ya. Onu hala seviyor muyum? Ahh, ne diyorum ben kendine gel. Git ve onun senin ilk aşkınmı olup olmadığını öğren. Siz sadece sınıf arkadaşısınız. Bu son ders. Zil çaldıktan sonra onunla konuşacağım.

Son derste bitti ve okulun ilk günü böylece sonlanmış oldu. Okulun ilk günü olmasına rağmen öğrenciler içeride sanki işkence yapılıyormuş gibi itiş kakış dışarı çıkıyorlardı. Dicle sona kalmıştı ve Doruk dikkat çekmeden onunla konuşmak için onu beklemeye başladı. Volkan, Gizem ve Cansu onu çağırdı ama Doruk bir işinin olduğunu ve onlarla gelemeyeceğini söyledi. Onlar gittiler. Doruk hala kapıda Dicle'yi bekliyordu. Dicle sonunda koşa koşa sınıftan çıktı ve "KÜTT!!" yere kapaklandı. Doruk koşarak yanına geldi ve onu kaldırdı. Göz göze geldiler. Dicle rahatsız olmuşcasına  gözlerini kaçırdı. Teşekkür ederim dedi ve "Neden burdasın, neden hala gitmedin?" diye sordu. Doruk biraz utanarak "Öncelikle ben Doruk. Yüz yüze tanışamamıştık. Seninle konuşmam gereken bir konu var. Karşıda ki kafede oturalım mı?" dedi. Dicle duraksadı. Kaçmak istiyor gibi görünüyordu. "Tanıştığımıza memnun oldum. Ama gitmem gerekiyor, sonra görüşürüz" dedi. Kız tam gidecekken Doruk kızı kolundan tuttu ve kendine çekti. "Sen Dicle, Dicle Çelik. Çocukken tanışmıştık.  Beni hatırlıyorsun, değil mi ?" diye sordu. Kız gergin bir şekilde "Üzgünüm,gitmem gerekiyor." Diyerek koşup ordan uzaklaştı. Doruk arkasından bakmaktan başka birşey yapamadı.

Biraz kısa oldu. Bundan sonra daha uzun yazacağız. Okuduğunuz için teşekkürler. Lütfen oylamayı ve diğer bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazmayı unutmayın.

Görüşmek üzere. 😊☺

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin