Ik loop samen met mijn neefje door de stad. We zijn net naar Frozen geweest en het was super leuk. Tim vond het fantastisch maar hij is ook al vijf keer geweest. Opeens valt Tim naast me op de grond. Ik schrik me dood en hurk naast hem. "Tim gaat het?" vraag ik geschrokken. Hij schud zijn hoofd. "Ik heb zo'n hoofdpijn en het is zo warm." zegt hij zeurend. "Kom dan gaan we naar huis." Hij knikt en staat op. Dan valt me iets op, zijn blonde haar lijkt wel wit geworden. "Tim wat is er met je haar?" vraag ik. Tim stopt en kijkt in het raam van een winkeltje. "What the shuck?" zegt hij. "Haha je lijkt net Elsa." zeg ik lachend. Tim kijkt me aan met een blik van 'How to Kill' en daardoor moet ik nog harder lachen.
We hebben besloten nog even een ijsje te halen aangezien Tim zich nu al weer beter voelt. "Wat mag het zijn?" vraagt de vrouw achter de toonbank. "Ik wil twee bolletjes Mango en wat wil jij Tim?" Hij kijkt even vragend op en zegt dan dat hij hetzelfde als mij wil. We gaan zitten op een bankje in het park. "Lekker ijs!" hoor ik achter me en een jongen in het zwart komt voor ons staan. "Hei Doug! Deze sukkels geven ons hun ijs!" Ik schud mijn hoofd en wil nee zeggen wanneer, maar wanneer er nog drie mensen bij komen staan geef ik ze mijn ijsje. Ik wil liever geen problemen. Tim geeft ook zijn ijsje af maar is er niet blij mee. "En nu jullie geld." Zegt de man in het zwart met een grijns. Ik zucht en pak mijn portemonnee. Denk maar niet dat ik mijn zuurverdiende geld ga weggeven. Ik moest er voor werken en deze shanks gaan dat echt niet zomaar van me afpakken. Ik doe alsof ik de man in het zwart mijn portemonnee wil geven en sla hem dan volop in zijn gezicht.
Blijkbaar was dat niet slim en even later voel ik een mes op mijn keel. "Had je hem nu maar het geld gegeven hé?" zegt diegene achter mij. Ik zie Tim opstaan en ik hoop voor hem dat ie wegloopt. Maar natuurlijk moet hij weer de held uithangen. "Laat haar los." zegt hij sissend. De zwarte man kijkt hem boos aan en grijnst dan. "Dacht het niet en trouwens wat wil je ertegen doen? Het is vier tegen een." Tim baalt zijn handen tot vuisten en er gebeurt iets raars. Zijn handen lijken wel witter te worden. "Tim ga gewoon." zeg ik voor zover dat kan met een mes op je keel. Ik voel iets stromen wat betekend dat er al een snee zit. "Nee." zegt hij alleen. Dan zwaait de arm van de persoon naast me langs me heen en voel ik een ondraaglijke pijn in mijn keel. Ik val op de grond en grijp naar mijn keel. Bloed spijbelt over mijn handen en ik stik bijna in het bloed. Dan wordt het opeens heel koud en voel ik niks meer behalve kou. Ik kijk om me heen en zie dat de hele wereld een blauwige gloed heeft. Ik kan Tim nog zien en zie dat er een soort sneeuw uit zijn handen komt. Hij is nu dus Elsa en wanneer ik me dat bedenk wordt het zwart...
THE END!!
Eigenlijk is Tim niet echt de slechterik hier maar uiteindelijk stierf Ellice/Ik door Tim omdat hij mij bevroor, wahaha pay back Tim voor de TMR....
JE LEEST
Tim is the bad guy
HorrorKorte horror verhalen allemaal met Tim als moordenaar. Eigenlijk is het niet echt horror want er is niet veel engs aan alleen dat er soms mensen dood gaan Het is pay back omdat ik in zijn verhaal (A Horror Story) telkens de moordenaa...