(Αχιλ.)-Μη τι Κλειώ?
-Μη το κάνεις αυτο σε παρακαλώ.
Καθώς το είπα αυτο μου εφυγε ενας μικρός αναστεναγμος και ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του Αχιλλέα.
(Αχιλ.)-Αφού σε βλέπω.... Το θες...πολύ.
-Δεν....Δεν το θε...
Δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου γιατί είχε ξανα ενώσει τα χείλη μας σε ενα παθιασμένο φιλί. Με έπιασε απο την μέση και με κόλλησε ξανα πάνω του και πάνω στον τοίχο.
Κλειώ γλυκιά μου τι κανεις?
Ωπ γειά σου Αφροξυλανθη καλα ειμαι εσυ?
Οχι δεν εννοω αυτο.ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΕΝΝΟΩ
Τι εννοεις?Ω θεε μου τον αφησα να με ξανα φιλησει.Πόσο ηλίθια ειμαιιιιιι.Τον σπρωχνω διακόπτοντας ξανα το υπεροχοτελειο φιλί του και πήγα να απομακρυνθώ μα με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε πάλι κοντά του.
(Αχιλ.)-Σε παρακαλώ ...Μην φύγεις
-Αυτο δε-δεν επρεπε να γίνει.
(Αχιλ.)-Γιατί δεν έπρεπε να γίνει?
Τον σπρώχνω ξανά από κοντά μου και απομακρύνομαι πριν προλάβει να με ξανά πιάσει από το χέρι.
-Νομιζω μας δουλευεις Αχιλλέα. Δεν θέλω να είμαι μια από τις πολλές .
(Αχιλ.)-Δεν είσαι...
-Α δεν είμαι .Μάλιστα
(Αχιλ.)- Ρε συ κλειω άκουσε με
-Δεν θέλω να ακουσω κάτι Αχιλλέα. Το μεταξύ μας ,τέλος. Ότι και να ήταν , τέλος.
Έφυγε από εκεί σχεδόν τρέχοντας και βρήκα ένα από τα απομακρυσμένα παγκάκια και κάθισα εκεί. Τα κορίτσια δεν ξέρω που είναι . Γαμωτο. Τα μάτια μου βούρκωσαν και έβαλα πάλι τα κλάματα .
(Αγόρι)-Ειι γιατί κλαις??
-Τιποτα ....Κάτι δικά μου.
Τι τον νοιάζει αυτόν τι κανω τωρα?
(Αγόρι)-Ελααα μην κλαιςςς.
Με εχωσε στην αγκαλιά του και μου χαιδευε την πλάτη. Ενιωθα πολλα βλέμματα πάνω μας,αλλα δεν με ένοιαζε ένιωθα ασφαλής μαζι του και η αγκαλιά του με έκανε να ηρεμησω και να σταματήσω να κλαίω.
(Αγόρι)-Νιώθεις καλύτερα τώρα?
Λεει και αφήνει ενα φιλι στο πανω μέρος του κεφαλιού μου.
-Ναιι, ευχαριστώ πολύ...
(Αγορι)-Αγγελος χαρηκα.
-Κλειώ και γω χαρηκα.Δεν σε εχω ξαναδεί, είσαι καινούργιος?
(Αγγ.)-Οχιι, πηγαίνω σε αυτό το σχολείο 3 χρόνο τώρα . Αλλά μάλλον δεν έχουμε βρεθεί ποτε .
-Αααα ....Μάλιστα.
(Αγγ.)-Σορρυ αν γίνομαι αδιακριτος αλλά θα πας στο πάρτυ αύριο ;
-Ναι εσυ?
(Αγγ.)-Και γωω.Αρα να ελπίζω ότι θα σε δω εκεί;
Το κουδούνι διέκοψε την συζήτηση μας ,προλαβαμε όμως να ανταλαξουμε τηλέφωνα πριν πάμε στις τάξεις να πάρουμε τα πράγματα μας
(Λυδ.)-Καλεεεε που είσαι εσυ; Τι έγινε με τον Αχιλλέα;
-Τίποτε απλά ήθελε να με ρωτήσει κάτι
(Λυδ.)-Ααα και ποιος ήταν αυτός που σε είχε αγκαλιά στο παγκάκι;
-Τι γίνεται ρε Λυσία ανάκριση θα μου κανείς
(Λυδ.)-Απλά ρωτάω.
(Νατ.)-Δίκιο έχει ρε Λυδια.Είναι καλοοοοοςςς.
(Νεφ.)- Κάνε κίνηση.
-Μιεχ . Πάμε τώρα;
(Νεφ.)-Κορίτσια εμένα θα με πάρει η μαμά μου σήμερα θέλετε να σας παρω?
-Ναι .Τις λεμε και οι τρεις μαζί. Είναι Σεπτέμβριος αλλά κάνει τόσο πολύ ζέστη και μέσα στο λεωφορείο πεθαίνουμε τόσα άτομα που είμαστε.
(Λυδ.)-Γειά σας κυρια Μαριααα
(Νατ.)-Γεια σαςςςς.
-Χαιρεταιιι.
(Μαρ.)-Γειά σας κορίτσια μουυ τι κανετεεε?
- Μια χαραααα.Λεμε παλι όλες μαζι και γελαμε χαμηλόφωνα.
Αφού είπαμε ότι θα βρεθούμε σε καμία ώρα στην στάση του αστικού πήγαμε όλες σπίτια μας .
YOU ARE READING
°Helping the player°
Romance•••••••••••••••••••••••••••••• -Θέλω να σου ζητησω μια χαρη. -Και τι χάρη θα μπορούσα να σου κανω εγω? -Να ειναι ενα κορίτσι που μου αρέσει καιιι... Θα ήθελα να με βοηθήσεις να την κερδίσω. Αουτσσ!Ωστε του αρέσει ένα κορίτσι. Αυτο και αν ειναι περίε...