~Κεφαλαιο 40~

3.5K 212 15
                                    


Η ώρα πέρασε . Και τώρα βρίσκομαι στο σπίτι μόνη μου . Τα κορίτσια θα έρθουν σε κανένα 15λεπτο περιπου . Και γω δεν έχω τι άλλο να κάνω. Διάβασα τα μαθήματα για το σχολείο , ναι ναι τα διάβασα από Σάββατο. Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά σήμερα θα βγούμε με τα κορίτσια και αύριο δεν θα μπορώ να διαβάσω από το hungover... Έλα τώρα δεν με νιώθει κανείς? ... Πω καλά εντάξει...

ΑΧ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ !! Τώρα περιμένετε να πω καμία έξυπνη και δημιουργική ιδέα. Αλλά νοπε απλά θα κοιτάξω τηλεόραση ... Χεχ ... Κάθησα αναπαυτικά στον καναπέ και άνοιξα την τηλεόραση. Για καλή μου τύχη είχε φιλαράκια. Αχ λατρεύω τα φιλαράκια . Η αγαπημένη μου σειρά από όταν γεννήθηκα. Ναι την έβλεπα και όταν ήμουν νεογέννητο τι θέλετε τώρα.

Ξαφνικά εκεί που καθόμουν και κοιτούσα τον Ross με την Rachel να τσακώνονται για πολλοστή φορά, χτύπησε το κουδούνι.

-Ποιος διάολος είναι τώρα!

Σηκώθηκα από τον καναπέ και περπατησα μέχρι την πόρτα και την άνοιξα.

-Νατασσα?Τι κάνεις εδώ από τώρα?

(Νατ.)-Εε να μωρέ δεν είχα τι να κάνω και είπα να έρθω νωρίτερα.

-Α οκαυ πέρασε.

Μπήκε μέσα αφού κοίταξε πρώτα πίσω της.Τι στο καλό?

-Τρεχει κάτι?

(Νατ.)-Οχι φυσικά,τίποτα όλα καλά.

-Καλα . Έλα κάθησε βλέπω φιλαράκια.

(Νατ.)-Τελεια.

Τώρα είμαι σίγουρη ότι κάτι τρέχει. Φαίνεται πολύ νευρική και φοβισμένη.

-Νατ συνέβη κάτι με τον Μάνο?

(Νατ.)-Οχι καλέ. Μια χαρά ήμαστε.

-Σιγουρα?

(Νατ.)-Ναιιι.

-Καλα.

Καθίσαμε και οι δύο αμίλητες μέχρι την στιγμή που ακούστηκε και πάλι το κουδούνι.

-Αα ωραία ήρθαν και τα κορίτσια.

Σηκώθηκα από τον καναπε και ξανά προχώρησα μέχρι την πόρτα για να την ανοίξω.

(Λυδ.)-GURRRRRLLLL HOPE YOU'RE READY.

-Ναι γεια σου και εσένα Λύδια.

(Νεφ.)-Χευ.

-Χολαα. Περάστε.

(Λυδ.)-Η Νατάσσα δεν ξέρω που είναι είχαμε πει θα έρθουμε μαζί αλλά δεν ήρθε .

-Ειναι ήδη εδώ. Κάθεται στο σαλόνι.

°Helping the player° Where stories live. Discover now