-Πρεπει να φύγουμε τώρα κιόλας από εδώ.(Νατ)-Ηρεμησε Κλειώ...
-Ειμαι πολύ ήρεμη. Από όλα τα μπαράκια της πόλης , εδώ βρήκε να έρθει γαμώτο μου.
(Νεφ.)-Δεν χάθηκε δα και ο κόσμος...
-Γαμωτο. Που είναι και αυτή η Λυδία.
-Λυδιας p.o.v.-
-Βρε Μάριε τα είπαμε αυτά δεν τα είπαμε?
(Μαρ.)-Κοιτα Λύδια . Με ξέρεις. Δεν μου αρέσουν αυτά εμένα.
-Ηταν απλά μια παρεξήγηση βρε μωρό μου.
(Μαρ.)-ΑΑ ώστε παρεξήγηση. Και άμα ήταν μια απλή παρεξήγηση Λυδία τότε γιατί καθοσουν πάνω του?
-Ακου. Ο Χρήστος τα έχει με μια κοπέλα. Και επειδή εκείνη δείχνει να μην νοιάζεται για αυτόν ήθελε να την κάνει να ζηλέψει. Ε και μου ζήτησε να κάτσω στα πόδια του για να δούμε την αντίδραση της κοπέλας.
(Μαρ.)-Ωστε έτσι.
-Βρε μωρό μου. Αφού έχω εσένα τι να τους κάνω τους άλλους.
Πλησίασα κοντά του και τοποθέτησα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
(Μαρ.)-Δεν ξέρω τι μπορεί να έχεις στο μυαλό σου Λυδία.
-Εσενα...
Με τράβηξε πιο κοντά του και εκεί που ήταν έτοιμος να ενώσει τα χείλη μας , ο χτύπος της πόρτας τον διακόπτει.
(Μαρ.)-Ποιος!
(Γιαν.)-Αφεντικο εγώ είμαι. Οι φίλες της κοπέλας ζητάνε να την δούνε επειγόντως.
(Μαρ.)-Φιλες?
Γυρίζει και με κοιτάζει με ένα μπερδεμένο βλέμμα.
-Εμ ναι ... Έφερα τα κορίτσια μαζί. Πρέπει να πάω . Μπορείς αν θέλεις να έρθεις να κάτσεις μαζί μας αν δεν έχεις δουλειά.
(Μαρ.)-Πηγαινε και θα έρθω σε λίγο.
Πήγα να φύγω αλλά άρπαξε το χέρι μου και με τράβηξε προς το μέρος του.
(Μαρ.)-Ξεχασες κατιι.
Ένωσε τα χείλη μας μετά από τόσο καιρό. Μου είχε λείψει η γεύση τους. Τόσο μαλακά. Το φιλί ήταν γεμάτο πάθος . Αλλά δυστυχώς έπρεπε να το διακόψω.
-Πρεπει να φύγω. Θα σε περιμένω .
Άνοιξα την πόρτα και απομακρύνθηκα από το γραφείο του. Μόλις κατέβηκα τα σκαλιά η μουσική άρχισε κατευθείαν να ακούγεται όπως επίσης και διάφορα ουρλιαχτά . Πέρασα με μεγάλη δυσκολία ανάμεσα από τον κόσμο και πήγα στο τραπέζι που βρισκόταν τα κορίτσια .
BẠN ĐANG ĐỌC
°Helping the player°
Lãng mạn•••••••••••••••••••••••••••••• -Θέλω να σου ζητησω μια χαρη. -Και τι χάρη θα μπορούσα να σου κανω εγω? -Να ειναι ενα κορίτσι που μου αρέσει καιιι... Θα ήθελα να με βοηθήσεις να την κερδίσω. Αουτσσ!Ωστε του αρέσει ένα κορίτσι. Αυτο και αν ειναι περίε...