(Μα.)-Κλειωωωω. Ξυπναααα.
-Μμμ
(Μα.)-Κοριτσι μου σήκω θα το χάσεις το αστικό.
Αχχχχχχχχχ άλλη μια μέρα ξεκινάει.
Σηκώθηκα αργά αργα από το κρεβάτι για να μην παγωσω από την αλλαγή θερμοκρασίας. Περπάτησα μέχρι το μπάνιο και αφού έπλυνα το πρόσωπο μου ξανα γύρισα στο δωμάτιο . Σήμερα είχα γυμναστική οπότε έπρεπε να φορέσω φόρμα. Χμ ποια φόρμα να φορέσω. Επέλεξα την φαρδιά κρεμ φόρμα μου που είναι και η αγαπημένη μου μαζί με ένα μαύρο κοντομανικο μπλουζάκι μιας και ο καιρός αργότερα θα είναι πολύ καλύτερος. Πάντα έτσι γίνεται το πρωί έχει πάρα πολύ κρύο και αργότερα κατά τις 11 σκάει ο τζίτζικας. Τέλος πάντων φόρεσα τα ρούχα μου και αφού πήρα την έτοιμη τσάντα μου κατέβηκα κάτω στην κουζίνα.
-Καλημερα μαμά. Της είπα και της χαμογέλασα.Καθε πρωί σηκώνεται χωρίς να είναι απαραίτητο για να μου φτιάξει πρωινό. Κάθε πρωί σηκώνομαι και βρίσκω στην κουζίνα έναν πάγκο γεμάτο φαγητό. Φρυγανιές , μαρμελάδα, μερεντα, αυγά βραστά,φρούτα,είτε χυμό είτε γάλα αναλόγως. Ναι ξέρω είμαι τυχερή τρώω πλούσιο πρωινό.
(Μα.)-Καλημερα κοριτσάκι μου κάθησε να φας. Είχα ακόμα είκοσι λεπτά για να περάσει το αστικό οπότε έκατσα ήσυχη για να φάω το πρωινό μου.
(Μα.)-Ολο σου το χυμό έτσι?
-Ναι μαμά. Έφτιαξα δύο φρυγανιές με μερέντα και αφού ήπια τον χυμό μου και αποχαιρέτησα την μαμά μου , έφυγα για να πάω στην στάση. Μπορεί η στάση να είναι κοντά στο σπίτι μου όμως δεν μπορώ να μην φορεσω τα ακουστικά μου και να χαθώ στον κόσμο της μουσικής. Και αυτό έκανα. Φόρεσα τα ακουστικά μου και άνοιξα το κινητό μου για να δω με ποιο τραγούδι θα ξεκινήσω. Χχμμμμ έβαλα το "Όταν σε είδα ξανα" του ταφ λαθος , ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια , όσες φορές και να το ακούσω δεν παύει να μου αρέσει και ξεκίνησα το περπάτημα. Πέντε λεπτά αργότερα ήμουν στην στάση μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά και μαζί με τα κορίτσια.
-Καλημερα.
(Νεφ.)-Καλημεραα.
(Νατ.)-Μεραα.
(Λυδ.)-Καλημεραααα.
-Τι κάνετε?
(Νατ.)-Καλα μωρέ εσύ?
-Εε ας τα λέμε καλά.
(Λυδ.)-Ωχ τι έγινε?
-Κατι μαλακίες με τον Αχιλλέα.
YOU ARE READING
°Helping the player°
Romance•••••••••••••••••••••••••••••• -Θέλω να σου ζητησω μια χαρη. -Και τι χάρη θα μπορούσα να σου κανω εγω? -Να ειναι ενα κορίτσι που μου αρέσει καιιι... Θα ήθελα να με βοηθήσεις να την κερδίσω. Αουτσσ!Ωστε του αρέσει ένα κορίτσι. Αυτο και αν ειναι περίε...