Anouk's pov:
We komen bij onze baan aan en ik pak gelijk de bal die vooraan ligt, want ik mag als eerste. De jongens gaan achter me zitten. "Ik denk niet dat het verstandig is om daar te gaan zitten" "waarom niet" vraagt Louis. "Ik zou daar maar gewoon weggaan" "nee, ik blijf zitten" zegt Louis bazig. "Oke, eigen schuld" ik mik de bal goed en zwaai de bal naar achter, ik zwaai weer naar voren en gooi. "Yes, strike ha ha ha" ik deed een overwinningsdansje en liep naar de jongens. "Doe dat maar eens na" "oke" Louis stond op en liep naar de baan, hij pakte een bal en ging recht voor de baan staan. Hij maakte een paar rare bewegingen, waardoor de jongens moesten lachen en Louis zich beledigd omdraaide. "He, ik doe hier wel mijn best hoor". Hij draaide zich weer om en gooide de bal kaarsrecht. De goot in. De bal raakte de rand, stuiterde omhoog en belandde op de baan en maakte een strike.
Op de andere baan. "Yes, strike zei het toch" "Louis" "ja" "je hebt een strike gegooid" "weet ik" zei Louis zelfvoldaan. "Ja, maar op de andere baan, je hebt nu dus nul punten" de jongens waren nu zo hard aan het lachen dat ze bijna op de grond vielen. "Neeeeeeeee" zei Louis en hij rende boos rondjes om de tafel waar we zaten, wat er heel erg raar uitzag waardoor de jongens nu letterlijk op de grond vielen van het lachen. Louis ging weer zitten en nam een bitterbal die we net hadden besteld. "HEET, HEEET, HEEEEET" Louis begon op en neer te springen en pakte Niall's drinken en goot het in een keer naar binnen. De jongens gingen weer zitten en keken vreemd naar Niall. "Wat?" Vroeg hij. "Nou, Louis heeft net jouw drinken opgedronken en je vindt het niet eens erg" zei Harry. "O, ja ik had toch geen dorst" "uhmm, okee?"
"Harry, het is jouw beurt" zei ik. Harry stond op en gooide de bal, vergeleken met Louis, normaal. Hij raakte 6 kegels en kwam tevreden terug lopen. Daarna was Liam en hij gooide er 7 om, ook hij kwam met een grote smile op zijn gezicht terug lopen. "Niall, jouw beurt" "oke" hij liep naar de baan en pakte een blauwe bal. Hij mikte en gooide. De bal raakte 9 kegels. "Haha, ik ben beter dan jullie" zei ik lachend. Net toen ik het gezegd had viel de tiende kegel om. Boos ondersteunde ik mijn hoofd met mijn hand. De jongens keken elkaar vreemd aan. Niall kwam aanlopen. "Wat?" Vroeg hij. "Nou, je bent altijd zo slecht in bowlen, hoe kan je een strike hebben?" Vroeg Louis aan Niall. "Uhm, ik weet het niet, het zal wel geluk zijn. Ik heb mijn klavertje 4 hier hoor" zei hij. Hij leek mij een beetje zenuwachtig.
Ik stond op om te gooien. "He, ik ben hoor" "O, ja sorry Zayn" ik liep weer terug naar mijn plek en zag hoe Zayn er 4 omgooide. Ik stond op en liep naar de baan, ik pakte de groene bal, ik hou van groen, en ging voor de baan staan. Ik zwaaide de bal naar achter en weer naar voren, maar toen mijn hand voor was zat er geen bal meer aan. "Nee, niet weer" zei ik. Ik draaide me om en zag de jongens allemaal onder de tafel zitten. "Sorry, ik zei toch dat je daar niet moest gaan zitten" de jongens knikten en gingen aan een tafel verderop zitten. Ik keek om me heen en zag de bal helemaal achteraan bij het restaurantje liggen. Ik zuchtte en liep er naartoe. Ik pakte hem op en liep weer terug, de jongens waren weer onder de tafel gaan zitten. "Jongens, dat hoeft niet daar kan ik jullie toch niet raken". Ze gingen opgelucht weer zitten.
We waren klaar met bowlen en hadden 3 potjes gespeeld, die Niall allemaal gewonnen had wat de jongens blijbaar heel vreemd vonden. En we waren nu weer terug op weg naar huis.
--------------------------------------------
Ik weet het heeeeel kort stukje, sorry. Maar ik heb proefwerk week :(
Maar ik ga wel audities houden
Je kan auditie doen voor:
Beste vriendin van Anouk
Een van de drie andere vrienden van Anouk
Een iemand van het groepje van de pesters maar wordt later haar vriendin
Gemeen iemand die later goed wordt maar meer vertel ik niet
Zet in de comments je auditie. Dit moet erin staan
Naam:
Leeftijd: ( 17 of 18 jaar)
Uiterlijk:
Hobby's:
Eigenschappen:
Je mag er zelf ook nog wat bij zetten.
Je mag erbij zetten wie je wil zijn, maar als dat je niet uitmaakt zet je gewoon je auditie erbij. Ik kies de beste uit.
Veel succes
XXX
JE LEEST
Living with One Direction
FanfictionAnouk is een aardig, redelijk druk meisje van 17 jaar en net als haar zusje Anna een Directioner. Midden in de nacht gaat opeens de bel, en even later roept haar vader haar naar beneden. Wie staat er voor de deur?