Przeznaczenie. Demony przeszłości.

741 16 3
                                    

UWAGA W KSIĄŻCE SĄ ZAWARTE WULGARNE SCENY,  DOŚĆ DUŻA ILIOŚĆ PRZEKLEŃSTW, ALKOHOU I NARKOTYKÓW WIĘC CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNĄĆ.

KSIĄŻKA JEST OBJĘTA PRAWAMI AUTOSTKIMI WIĘC BARDZO PROSZĘ O NIE KOMPIOWANIE JEJ. DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ.

„Przeznaczenie. Demony przeszłości.”  jest dodatkiem do książki „ Przeznaczenie” również mojego autorstwa.

Ta opowieść będzie opowiadać o życiu Alexandra Daneta rok przed poznaniem Luizy De Carlo.

Alexander Danet to osiemnastoletni chłopak, który został bardzo pokrzywdzony przez los.  Przed ukończeniem trzynastego roku życia  jego matka została zabita o co był obwiniany i poniżany przez ojca na każdym kroku.  Podczas gdy Alex żył w cieniu swojego o rok młodszego brata Oliviera, ten poznał Alana Wangera, który tak samo jak on nie miał prostego życia. Chłopcy się dogadywali i traktowali jak bracia ale z czasem Danet już nie potrafił wytrzymać presji w domu więc wszystkie swoje smutki zaczął topić w alkoholu i papierosach a po wyjeździe znienawidzonej rodziny do nałogów doszły narkotyki. Mimo iż Alex nie umiał już żyć bez używek, panienek na jedną noc i  imprez  do białego rana to jego najlepszy przyjaciel go nie opuścił aż do dnia… Sami się przekonajcie jak wyglądało życie zgorzkniałego Alexa rok przed poznaniem uroczej a jednocześnie niebezpiecznej Luizy.

Przeznaczenie. Demony przeszłości.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz