Tineke ,
Ik werd wakker in mijn bed ik weet begod ni hoe ik hier ben geraakt ik maakte koen wakker door hem een kusje te geven en vroeg dan hoe ik hoe ben beland . Ik heb Brigitte Femke en Floor wakker gemaakt en ze naar huis gestuurt en dan heb ik jou opgepakt en in bed gelegt : zei hij . Danku schat da was heel lief . Ik ga me klaar maken voor het kantoor te gaan . Eens aangekomen gaan we direct naar de refter want iedereen en de chef is er al .
Chef,
Bon mannekes in de voormiddag iedereen op patrouille en in de namiddag gaan jullie allemaal naar huis jullie koffer maken voor den teambuilding . Aan't werk kom .
Koen ,
We waren nog geen 30 min aan't patrouilleren en we gekregen al een oproep . We moesten naart kantoor gaan en verstrekking was al opgeroepen . We zijn aangekomen en gaan naar binnen maar het is donker ik staak het licht aan en zien dan de commissaris samen met Patrick met feest mutsjes op . Heel het kantoor was ook versier ineens roept de chef PARTY!!! Omdat vet de laatste is van het jaar want met nieuwjaar zijn we op den teambuilding dus feesten we nu maar .
Floor,
Feeeestjjeee !!! We hebben tot 1 uur gefeest en dan zijn we allemaal naar huis gegaan om onze koffers te maken .
Ik pak mijn fototoestel nog mee voor koen zijn plan . Ik eet iets en dan ga ik slapen we gaan om 5 uur vertrekken smorgens .Tineke ,
Na het eten hebben we onze koffers gemaakt en gingen dan slape.
Daar gaat de wekker al het is 4 uur in de ochtend . We gaan ons rap klaarmaken en rijden dan naar kantoor . Iedereen is er al wij waren de laatste dus we kunnen vertrekken
Met het busje dat er voor ons was gehuurd . Ik Floor koen en Femke waren in slaap gevallen. Ik deed mijn ogen open en maakte de rest ook wakker omdat we er waren .Robin ,
We waren aangekomen en de dames zijn ons nu gaan inchecken . Er waren blijkbaar 5 kamers van 2 ik ging met eric , koen met obi , tineke met Floor en Brigitte ging met Femke .
Floor ga jij nu met tineke door het sprookjesbos . Ja da ga ik doen : zei ze .
Tineke kom eens wij gaan naar het sprookjesbos want de rest heeft geen zin zei Floor . Ja Oke is goe zei tineke.
Oke nu kunnen we rustig alles nog eens bespreken .Floor,
Ik ging met tineke naar het sprookjes bos om te weten te komen welk ze het mooiste sprookje vind . OMG Doornroosje das mijn favoriet sprookje. Yes ik wist welk sprookje en vraag of we terug gaan want het is al laat . De volgende ochtend laat ik een briefje en een jurk achter. En vertrek dan met de rest maar zij weet da ni .
Tineke,
Ik word wakker in een leeg bed want Floor is er ni meer ik kijk en zie een briefje waar op staat kom naar het sprookjesbos en doe deze jurk aan want er lag namelijk ook een jurk op het bed.
Het vervolg komt er aan . Ik heb net gedaan met de examens dus er zal wat meer aankomen . X Elly
JE LEEST
I Will be youre's (Buurtpolitie )
FanfictionHet gaat over koen en tineke die op elkaar zijn maar ze durven het niet te zeggen . Maar er gebeurt iets ergs . Zullen ze het ooit zeggen ? Zal het ooit nog goed komen ?