Hoofdstuk 4

270 4 1
                                    

Koen ,
Tineke vroeg of ik nog even mee naar binnen wou . Tuurlijk wil ik nog even binnen . Ze laat me binnen en vraagt of ik iets wou drinken dus ik vroeg om een koffie en ging in de zetel zitten .
Ze kwam met 2 tassen koffie af .
1 voor mij en 1 voor haar ze kwam naast mij zitten en vroeg : gaan we een film zien ?? Is goed zei ik dus we kozen er 1 dat  we allebei leuk vonden al snel werd tineke moe maar ze zei niks meer dus ik keek naar haar en zag dat ze tegen mij in slaap was gevallen .
Ik besluit om haar zachtjes wakker te maken . Ze word rustig wakker en verontschuldigt ze omdat ze inslaap was gevallen . ni erg ik vond dat je schattig was toen je sliep . Antwoorden ik . Ik moet je eigenlijk iets vertellen . Tineke keek heel bezorgt naar mij en vroeg : is het erg ??
Nee ik wil gewoon zeggen dat ik stiekem al een aantal jaar op jou verlieft ben . Zei ik verlegen en keek dan naar de grond.
Tineke,
Il was inslaap gevallen tege koen zijn sterke schouder . Ik werd wakker en verontschuldigde mij mr hij vond het niet erg . Toen zei hij dat hij iet moest zeggen tege mij . Ik vroeg bezorgt het is toch niks ergs he ? Nee antwoorde hij en hij zei daarna ik ben stiekem al een aantal jaar op jou verlieft  . En dan keek hij naar de grond . Eindelijk dacht ik in mijn eige ik zei  niks mr drukte mijn lippen tegen zijn zachte lippen . Toen onze lippen weer losten vroeg ik aan hem waarom hij het nooit  had verteld . Hij zei  dat hij bang was om onze vriendschap kapot te maken. Ik begreep hem wel en keek in zijn mooie heldere blauwe ogen en zij ik hou zieks veel van jou .
Hij zei ik ook van jou , maar ik moet maar eens door gaan we moeten morgen gaan werken .
Nee blijf anders toch zei ik . Maar ik moet mijn uniform toch hebben zei koen . We zullen het morgen vroeg gaan halen  . Zij ik .
Oke antwoorde hij en dan gingen we naar boven in ons bed liggen . Ik zei Slaapwel en gaf hem nog een liefdevolle kus en viel dan als een blok in slaap in zijn sterke armen .

Word zeker vervolgt mr ben vandaag echt moe
X Elly

I Will be youre's  (Buurtpolitie )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu