Hoofdstuk 14

145 1 0
                                    

23 oktober

Tineke ,

Vandaag moesten we naar de laatste echo van de tweeling gaan zien dan wisten we wat ze zijn .  We maakten ons klaar en vertrokken naar de genealoog . We moesten eventjes wachten maar niet zo lang de dokter kwam naar de wachtzaal mevrouw en meneer Baetens jullie mogen meekomen . Zei zij . Want het was een vrouw . Wij zijn nu al eventjes getrouwd en ik vind het nog steeds raar om mevrouw Baetens te noemen maar ik vind het leuk . U mag op de tafel gaan liggen en uw T shirt om hoog doen alstublieft . Ik deed wat ze vroeg en ging op de tafel ligge met mijn T shirt wat omhoog . Ze deed er wat gel op en dan konden we onze kindjes zien . Willen jullie al weten welk geslacht ze beide hebben ? Ja graag antwoorde koen en ik tegelijkertijd . Proficiat het zijn beide meisjes . Danku dokter . Jullie mogen naar huis gaan en u zal eind februari bevallen . Das goed nieuws Danku daag . Daag .

Koen ,

Het waten beide meisje wat was ik gelukkig ik had wel op een jongetje gehoopt maar ik vond 2 meisjes ook super . We kwamen aan op kantoor met 4 zakjes . Iedereen keek ons raar aan . En vroegen wat is dat en voor wie is dat ? Dat zullen jullie al snel zien . Zei ik geheimzinnig . Ik zetten 1 zakje voor Robin en tineke 1 voor Floor . Wacht nog even . Dan zette ik er 1 voor eric en tineke 1 voor Brigitte . Nu mogen jullie het open maken de rest keek mee in spanning voor wat er in zat . Floor het het als eerste gezien : do you wanna be my fairygod Mother ??? Stond er op een klein roos bodytje ja natuurlijk riep ze naar ons . Het zelfde deed Brigitte  en eric en Robin ook . De namen van de tweeling zeggen we nog niet maar het zijn beide meisjes daarom roze body tjes .

Floor ,

Wat was il gelukkig ik ben meter van 1 van hun kindjes ik zal echt een kei goeie meter zijn het is dan wel mijn eerste metekindje maar ik ga ze goed verwennen  nu nog wachten op de geboorte ik kan haast ni wachten tot mijn kleine lieve metekindje geboren is

----------
Hey iedereen sorry voor de type fouten en dat het zo laat is dat ik iet publiceer mr ik heb mijn duim gekneusd zn dat is heel moeilijk om te typen
Xx , Elly

I Will be youre's  (Buurtpolitie )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu