Tineke ,
Ik had gisteren avond nog een afspraak bij de dokter gemaakt . Ik zou om 9 uur daar moeten zijn . Brigitte had gebeld naar de commissaris dat ik vandaag niet zou komen . Ik vertrek naar de dokter . Ik kom aan en mocht direct binnen , ik zei dat ik al een paar dagen misselijk en buikpijn had . Hij onderzocht me en trok voor de zekerheid een beetje bloed . U mag mib morgen vroeg vanaf 8 uur bellen om de resultaten te weten . Oke dokter dan zal ik dat doe daag . Dag mevrouw . Antwoorde hij.
De volgende dag ( nog steeds tineke )
Dag dokter ik mocht u bellen vandaag om mijn rezultaat te weten van mijn bloedonderzoek . Ja dat klop zei hij . Ik mag u feliciteren u bent al 2 weken zwanger . Ok bedankt daag . Ik zwanger Zou koen dat willen ? En we moeten nog trouwen . Wat nu ?? Ik en eigenlijk wel heel blij eindelijk een kleintje van mij en koen ! Ik ga het direct tegen koen zeggen als hij vanavond thuis komt .Koen ,
Eindelijk de werkdag is om nu kan ik naar tineke . Het schat ! Roep ik door het huis als ik de deur open doe . Hey koentje zegt ze en geeft mij een kus . Ga maar naar de keuken daar ligt iets voor jou . : zegt ze . Dus ik ga braaf kijken en daar ligt een klein doosje . Tineke staat te popelen om mijn reactie te zien dus ik doe het doosje open en ik haal daar een klein bodytje uit met daarop : wil je mijn papa worden ? Ik kijk naar tineke en zeg : ben je serieus ? Ja ik ben zwanger zegt ze . Ik ben dol blij en vraag hoelang ze al zwanger is . Al 2 weken . Das fantastisch !!! Zeg ik . Morgen zullen we het direct tegen de collega's zeggen . We moeten binnen 3 weken naar de eerste echo : zegt ze er ook bij . Joeppiii wij verwachten een kindje roep ik super blij.
Floor,
Ik kom als laatste binnen in de refter .
Ik zat nog maar net en de commissaris en koen en tineke komen binnen en zeggen wij moeten iets vertellen. Ik en tineke verwachten een kindje !!!! Neeee OMG das kei goe roep ik super blij uit !!! Serieus roept Brigitte ! Ja wij zijn serieus zegt tineke . Ik ging als eerste hun feliciteren . En dan volgde de rest we gingen allemaal terug zitten en dan begon de chef met de takenverdeling .Chef,
Ik ben heel blij voor jullie koen en tineke . Maar nu terug aan't werk . Koen en tineke hele dag op patrouille en Floor en obi ook . Eric en Brigitte hele dag papierwerk . Femke en Robin voormiddag flitsen en namiddag papierwerk . Aan't werk .
De rest komt een andere keer ik hoop dat dit goed is laat het zeker weten wat he er van vind . Xx Elly
JE LEEST
I Will be youre's (Buurtpolitie )
FanfictionHet gaat over koen en tineke die op elkaar zijn maar ze durven het niet te zeggen . Maar er gebeurt iets ergs . Zullen ze het ooit zeggen ? Zal het ooit nog goed komen ?