Hoofdstuk 2

283 4 0
                                    

Tineke ,
Koen en moeten papierwerk doen saaaaaai maar gelukkig mogen we straks op patrouille.
We zitten al 2 uur aan een stuk papierwerk te doen .
Ik ga koffie halen moet jij iets hebben zeg ik tegen koen .
Graag zegt koen dus ik ga naar koffiezet apparaat en kom terug met 2 bekertjes koffie en begin dan weer met het papierwerk .
Ik en koen zijn door ons papierwerk rustig aan't babbelen tot alle anderen terug zijn .
Yes middagpauze !!!! Roept koen door heel het kantoor .
We pakke
Onze brooddozen en gaan dan naar de refter waar ik op mijn vaste plekje ga zitten .
Koen,
Yes middagpauze !!!! Roep ik door heel het kantoor .ik en tineke pakken onze brooddozen en gaan dan naar de refter waar ik naast tineke en obi ga zitten en begin met tineke te babbelen .
Op een geven moment vraag ik aan haar of ze vanavond iets te doen heeft . Ze zegt : nee ik heb niks te doen vanavond waarom ?? Ik antwoordt : wil je met mij iets gaan doen dan ? Ze zegt : ja tuurlijk !!
Oke ik kom je om 19.30 ophalen en wat we gaan doen is een verassing .
Tineke ,
Koen vraagt of ik iets met hem wil gaan doen vanavond , natuurlijk wil ik dat dus antwoord ik met volle goesting ja tuurlijk !! Hij wil ni zeggen wat we gaan doen want dat is een verassing maar ik vind dat ni erg ik hou van verassingen.
Nu gaan we op patrouille er is niks gebeurt de burgers waren allemaal braaft vandaag zeg ik toen we terug op weg waren naart kantoor we schieten allebei in de lach .
Plots komt er een super leuk liedje op de radio dat we allebei kenden dus we begonnen luidkeels mee te zingen .
We waren terug op kantoor om 18 uur dus ik vertrek snel naar huis om me klaar te maken om met koen iets te gaan doen .


Hier het 2 de hoofdstuk er zijn al verdere hoofdstukken maar ik moet ze nog eens bekijken en annvullen
X Elly

I Will be youre's  (Buurtpolitie )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu