Akcióváltás

1.4K 195 30
                                    

Szintén kisboltos sztori, hisz szabin vagyok nagyon mással nem tudok szolgálni, csak régi esetekkel. Szerdáról, csütörtökre történik az akcióváltás. Csütörtök este, zárás előtt fél órával nyugdíjas hölgy robog be, kezében egy tálcás csirkemellel és követeli a vezetőt. Kihívom és mivel nincs vásárló fülelek, hogy mi a szitu.

Vezető (férfi helyettes): Jó estét, miben segíthetek?

Vásárló: Tegnap vettem ezt a csirke mellett és engem becsaptak, mert ma itt voltak a lányomék és  kilóját kétszáz forinttal olcsóbban vették ugyan ezt! Vegyék vissza! Ez fogyasztó megtévesztése.

Vezető: Hölgyem akcióváltás volt, lehetséges, hogy tegnap még valóban drágább volt.

Vásárló: Ez akkor is becsapás! Mi az, hogy ennyivel olcsóbb lesz és még csak nem is tájékoztatják a vásárlókat!

Vezető: Az akciós újságban benne volt!

Vásárló: Nem kaptam újságot!

Vezető: Mondja meg hol lakik hölgyem és szólunk a terjesztőnek, hogy nem ért ki az újság.

Vásárló: Itt Öreghegyen! Az x utcába.

Vezető: Rendben. És elnézést kérünk, amiért nem kapott újságot.

Vásárló: Akkor is vegye vissza! Ha tudom ennyiért nem veszem meg!

Vezető: Rendben, de szükségem van a blokkra.

Vásárló: Az otthon van!

Vezető: Akkor holnap tessék visszajönni vele és visszaveszem!

Vásárló: Nem leszek itthon holnap! Rajta van, hogy Spar termék, köteles visszavenni! Különben is semmi baja, amint hazaértem egyből beraktam a fagyasztóba.

Vezető: Ön betette a fagyasztóba? Akkor viszont sajnos nem tudom visszavenni.

Vásárló: Miért nem? Semmi baja! Nincs kibontva.

Vezető: Mert így mi már nem tudjuk eladni, hisz Ön lefagyasztotta, nem tehetjük vissza a polcra miután kiengedett. Ez a szabály!

Vásárló: Akkor is vegye vissza! Nekem ennyiért nem kell!

Vezető: Nem tehetem hölgyem, hisz nincs blokkja, amit még el néznének ott fent a központba, de a terméknek nincs baja, és sajnos lefagyasztotta, ami azt jelenti, hogy módosult a tárolása, így már nem vehetjük vissza.

Vásárló: Ez felháborító! Becsapják az embert! Megkárosítják a nyugdíjasokat több száz forintokkal!

Azzal a hölgy puffogva otthagyott minket és vitte a tálcás csirkéjét. Mi pedig tíz perccel később bezártunk. És nem mondhatta azt sem, hogy a vezető nem tett meg érte mindent.

No CommentWhere stories live. Discover now