Víz-ideg-kártya

1.8K 184 4
                                    

Hogy-hogy függenek össze? Sehogy! 😁 Csupán nem jutott jobb cím eszembe 😂

Mindenki tudja a legtöbb vízből három féle van, savas, mentes, enyhe.
A többség persze azt szokta csak mondani, hogy mentes v bubis. Volt egy vásárló az azt mondta buboréktalan víze van... 😯😂...
Hát én ezt a kifejezést még nem hallottam, de logikus a buborékos ellenpárja a buboréktalan.

A második is egy pihent manusz volt. Új kolléganőt tanítottam be és eléggé össze-vissza csinálta, amit blokk végén kell. Mondtam neki, hogy alakítson ki egy sorrendet és mindig úgy csinálja és aztán majd beidegződik nem kell rajta gondolkodni, h mikor mit.
Vásárló: Beidegződik és aztán ideges lesz.
Én: 😯😲 (ugye ezt a fárasztó poént nem gondolta komolyan? Ugye nem?)
És hát, de mert röhögött, gondolom látta, h én vettem a lapot, a csajszi meg kérdezte, h mi? Csak legyintett a manusz elment, én meg nem álltam neki elmagyarázni a poén lényegét...

Na ez nő, fizet érintős kártya. Gép becsipogja, aztán elutasít, felajánlom, hogy chippel is megpróbáljuk. Beteszem, beolvas, elutasít. Nézem a cetlit, most legalább kiírta, hogy miért
A KÁRTYA LEJÁRT
Tájékoztatom a hölgyet, mire ő
Nő: Ja, tudom. De azt hittem jó addig míg nem aktíválom az újat.
Én: 😲 (ez most komoly?) Nem, mivel negyedik hó van rajta, annak a végéig jó. Nem jött meg az új kártya?
Nő: De múlt héten meghozta postás. Csakhát még nem akartam aktíválni, de most már muszáj lesz.
Én: Hát jah...
Azért komolyan ez ciki, nem? Nem volt fiatal (50 körüli) bankkártyát is régóta használunl, szóval biztos nem az első kártyacseréje volt...

No CommentМесто, где живут истории. Откройте их для себя