Mitől lesz ideges egy kasszás

1.1K 163 7
                                    

Itt van néhány jó tanács, hogy mit ne csináljatok, ha nem akarjátok felidegesíteni a kasszást. Íme néhány dolog, amire én allergiás tudok lenni.

1) Keresztbe átnyúlni a kasszás, a scannel és minden vacak előtt, hogy letehessük a supershopot. (inkább add a kezébe, de az is ráér a végén, ha kéri, akkor az elején)

2) Ne tologassuk be a termékeket a scannel elé, abban bízva, hogy a kasszás gyorsabban fog dolgozni. Nem fog, max ideges lesz, hogy te akarod megszabni mit húzzon mi után, és még akár egy sztornót is elintézhetsz így magadnak, ha ezt teszed.

3) Akkor sem kell tologatni a terméket, ha pici hézagot akarunk lefedni, attól a kis távtól nem fogja lassabban húzni, vagy épp gyorsabban a kasszás, ha kimilizve egymás mellé rakjuk...

4) Utálom mikor felpakolnak vagy akár csak egy vásárló, elkezdem a scannelést és hirtelen nekiáll rendezkedni a szalagon, hogy ez előre, ez hátra, ez ide, az oda. A kezedbe adja, hogy ezt szeretné az elején. Bazz amikor rendelkezésére áll valaki(k)nek az egész szalag, akkor arra eleve úgy pakoljon fel! Illetve ott a rakodótér félre lehet tenni, ha valami olyan és nem akarjuk a szatyor aljába tenni.

5) A terminált tessék békén hagyni! Nem önkiszolgáló kassza! A pénztáros ki fogja fordítani, amint lehet fizetni rajta.

Nagyjából ennyi! Ezekért én nagyon tudok haragudni...

No CommentDove le storie prendono vita. Scoprilo ora