-Zayn! Liam!-kiáltott fel Louis örömében és futásból ráugrott a két srácra.
Niall is csatlakozott, így mindannyiuk a földön végezte. Egy ideig még ölelgették egymást, majd lassan fel-felálltak.
-Zayn, Liam, ő itt Harry, Harry, ők itt Liam és Zayn.-mutogatott Louis, majd kezet ráztam a srácokkal.
-Amikor megláttuk a híreket, tudtuk hogy jönni kell.-mondta Liam, amit Zayn bólogatással helyeselt.
-Aranyosak vagytok! De, szerintem egyedül is be tudok menni holnap.-nézett körbe Lou.
-Nekem ott kéne lennem, nem gondolod?-rebegtettem rá pilláimat.
-Majd..még reggelig eldöntjük.-puszilta meg homlokomat.
Tehát nem akarta hogy én is menjek.
-Srácok, igaz hogy nagy a lakás, de úgy érzem mi csak a kanapén férnénk el.-forgolódott Zayn nevetve.
-Harryn kívűl senki sem alhat mellettem.-nevetett fel Louis is.
Hirtelen mintha elszálltak volna gondjai. Vagy..csak ezt mutatta.
-De ha ők itt alszanak, akkor én is!-panaszkodott Niall felháborodva.
-Basszus Niall de te egy nindzsa vagy álmaidban!!-gúnyolódott Liam.
-Pont ezért!-nevette el magát majd megpaskolta Liam vállát. Még egy ideig beszélgettünk..azaz beszélgettek, majd Louis felállt és magával húzott a fürdőbe.-Lefürdünk Harryvel, addig pakoljatok ki a táskákból!-motyogta majd becsukta az ajtót maga mögött.
-Louis..ugye csak fürdünk?-húztam félre számat.
-Mi mást csinálnánk?-kapta le pólóját, majd nadrágját is.
Miért viselkedik ilyen furcsán?
-Azt hittem hogy..na mindegy.-kezdtem el én is vetkőzni, közben Lou megnyitotta a meleg vízet, és hagyta hogy a kád megteljen vele.
Beledobott egy kék fürdőbombát, majd lassan beleült a kellemes vízbe. Csak bámultam ahogy teste elmerül a víz alatt a mély kádban majd a lábai közé mutatott, célozva arra, szálljak be én is. Egy rövid pillantás után követtem utasítását. Kényelmesen elhelyezkedtem háttal neki, majd hasára dőltem.
Néha-néha meglocsolt egy kis vízzel, amitől megborzongtam, annyira jól esett.-Most már másszunk ki, biztosan szeretnének a többiek is fürödni.-ültem fel, majd hátra pillantottam rá.
Egy grimasz kíséretében végigsimította hátamat, egy puszit hintett vállamra majd kimászott velem együtt. Felöltöztünk pizsamába, ami igazából egy trikóból és boxerből állt, majd elhagytuk a szobát. Lefeküdtünk az ágyra, és aludni készültünk, de valami, nem hagyott nyugodni.
-Louis?-suttogtam.
-Mondd életem!-simogatta meg arcélemet.
-Akkor mehetek veled holnap?-kulcsoltam össze ujjainkat.
-Jöhetsz.-puszilta meg fejtetőmet.
Mosolyra derültem végre. Kíváncsi voltam mit mondhatnak neki.
-Harry?
-Igen?
-Miért nem voltál ma suliban?
-Mert nem akartalak itthon hagyni egyedül..anyáék igazolták.-szorítottam arcomhoz kezét.
-Szeretlek.-tette fejét az enyém fölé.
-Én is téged.-hunytam be szemeimet.
Egy ideig még fészkelődtem, majd amikor megtaláltam a legkényelmesebb pózt, Louist figyeltem. Már aludt, vagyis..erre következtettem mivel mellkasa egyenletesen emelkedett minden levegővételnél. Arcvonásait ki tudtam venni a hold halvány fényének köszönheteően. Kezét magamhoz szorítottam, és megpróbáltam elaludni.
Amíg álmaim képe nem jelent meg szemeim előtt, azon gondolkoztam, mi lesz, ha tényleg rólam és Louisról akarnak beszélni az igazgatóiban? Mi lesz ha ezért kicsapnak mindkettőnket, és bíróság elé kell állni?
Nem..nem gondolhatok ilyenre. Ha mindkettőnket kirúgnának ezért, biztos nem hagynám ott Louist. Akkor is utána mennék ha ő nem szeretné. Louis az a pótólhatatlan része az életemnek, ami eddig még sose volt. Az ő helye mindig üresen állt. Addig, amíg be nem jött az első órát megtartani. Kimondhatatlanul megszerettem, már az első pillanattól kezdve tudtam, hogy rá kell hajtani. Egy ilyen pasira..biztos minden meleg vágyik. Köztük én is😏 Csak az a különbség köztem és a többi homoszexuális között, hogy engem választott Louis.
(Kicsit sem nagyképű)
Remélem Louis ugyanígy érez irántam, attól függetlenül amilyen furcsán viselkedik velem mostanában. Képes voltam féltékeny lenni a legjobb barátjára, Niallre, aki csak egy baráti ölelésben részesítette Louist. És én ezért is kivertem a balhét...mondjuk, Zayn és Liam is elég fura. Vajon ők is melegek? Egyáltalán nem úgy tűnnek, de azért kíváncsi lennék rá. De ha mégis..mi lenne a közös nevük? Layn. Nem ez szar. Ziam. Hááát..egy kicsit furcsa de jobb mint a másik. Miért gondolkozok ilyenen?
Aludnom kéne. Meg is nézem mennyi időm van még aludni. Mi a franc..már csak 7 órám van. Most már aludnom kell. Mondjuk, Zayn se csúnya, sőt...elég jóképű. Mikről beszélek?? Hiszen Louist szeretem!! Na jó nekem..tényleg kell egy jó alvás hogy kiverjem a fejemből ezeket...
A szellő finom érintéseit éreztem a hátamon. Pislogni kezdtem majd kinyitottam a szemeimet. Oldalra néztem és láttam hogy nyitva van az ablak. Felkeltem az ágyból és odavonszoltam magam, majd becsuktam. Ekkor valaki meleg kezeit éreztem oldalaimon.
-Jó reggelt!-köszöntöttem halkan a mögöttem álló Zaynt.
***
Hűűhaaa mi lesz ebből
KOMI ÉS VOTE!
YOU ARE READING
You are mine. {L.S.} |BEFEJEZETT|
FanfictionHelyenként trágár szavak és 18+-as tartalom! "Ennek a pasinak olyan farka volt, hogy a pornófilmsztárok 50%-át simán lealázná. Még észhez térni sem volt időm, amikor belémnyomta a legalább 20 centis farkát." A 14.résztől kezd igazán izgalmassá váln...