You are mine #15

1K 53 19
                                    

Egy kisebb morgás után állát vállamra tette, és egy puszit nyomott  a nyakamra. Simogatni kezdtem kezeit, mire maga felé fordított és megcsókolt. Hirtelen valaki kicsapta az ajtót, ennek hallatára pedig elugrottunk egymástól. Louis idegesen közeledett felénk, édes kipirult arcocskáján apró verejtékcseppek csordogáltak.

Mosolyogni kényszerültem és nem bírtam levenni szemeimet erről az aranyos jelenettől. Elképzeltem magamban ahogyan karjaiba ugrok. Ahogyan lágyan egymáshoz érnek vágytól izzó ajkaink, ahogyan beletúrok barna, borzos hajába. Ahogyan végigsimítja a combomat, majd kezei a derekamnál ragadnak le. Elképzeltem ahogyan kemény fark....bocsi..elkapott a hév.

Megindultam felé hogy valóra váltsam gondolataimat, de egy hatalmas csattanást hallottam magam mögött. Ösztönösen odakaptam fejem, és elég váratlan látvány fogadott. Louis lekevert egy pofont Zaynnek, aki a csapás erejétől majdnem elrepült.

-Baszki! Ennek nyoma marad!!-kiáltottam fel, és nevetni kényszerültem, amit még most sem értem hogy miért tettem. Szám elé kaptam a kezemet és kitört belőlem a várva várt nevetés. Nem értettem hogy most azon nevetek hogy milyen ártatlan fejet
vágnak mind a ketten, vagy hogy mert mekkora pofonnal gazdagodott a földön vergődő Zayn, aki kigubbadt szemekkel szorította kezét a piros helyre.

Mindkettőjük engem bámult értetlenül, ahogyan csorognak könnyeim a nevetés hatalmától, de nem tudtam leállni. Úgy éreztem mint amikor 1-2 évvel ezelőtt drogoztam. Pár perc múlva elszállt ez az érzés, és a nevetést aggodalom váltotta fel.

Körbenéztem és csak Zayn feküdt (mostmár) az ágyon, de kezeit még mindig arcán tartotta. Odasétáltam hozzá és leültem mellé. Megfogtam kezét és lassan elemeltem arcától, amin egy kisebb piros folt volt látható. Egy puszit hintettem a sérült helyre, majd elhagytam a szobát.

Kilépve az ajtón Louisba és Eleanorba botlottam, akik a kanapén...khm..hogy is mondhatnám...élvezkedtek. Talán ez a legmegfelelőbb szó erre a helyzetre. Eleanor mosolyogva nézett rám majd folytatta tovább amit abbahagyott. Louis felpattant a fekhelyéről és hozzám sietett tárt karokkal. Nem volt a legszebb látvány amint a pasid, egy szeretkezést félbe hagyva, pucéran, farok lobálva közeledik feléd, annak a reményében hogy megöleled. Mondjuk..az se volt szép ahogyan Eleanor pucéran terpeszkedve, markolássza az ülőgarnitúrát mint amikor tésztát gyúrúnk. Most..megkívántam egy kis olasz sajtostésztát. Fúj..miket beszélek. Ellöktem magamtól a rajtam csüngő Louist és elhagytam a lakást. Gondolkozni szerettem volna.

Tehát. Tetszem Zaynnek, és ő is nekem. De én szeretem Louist, ahogy ő is engem, viszont Eleanorral feküdt le. Én utálom Eleanort, Louis pedig a kiütött Zaynt, de én utálom Louist ezért a tettéért, és ő is utál az enyémért.

Ez egyáltalán nem kavart most össze.

Sőt, idő közben amíg sétálgattam, elhaladtam egy kínai mellett, de vissza is fordultam. Csak nem hagyhatom ott azt a finom húslevest...ami remélem nem kutyusból van. Hamar le is ültem és elkezdtem volna a gőzölgő finomság evését, amikor hirtelen fotósok bukkantak elő.

-Nice.-raktam le a kanalamat, hátradőltem a széken, és próbáltam mosolyogni, nehogy valami rosszpillanatban elkapott képet találjak megint az instagramon. Mint múltkor..

 Még páran kérdezgettek, mire nem bírtam tovább és ott hagytam a legkedvesebb levesemet...  Lőttek a kajcsimnak. Szomorúan hagytam el az épületet és Hazza indultam.(remélem értitek😂na jó abbahagyom)

Belépve az ajtón Zaynt pillantottam meg, és akaratom ellenére is megöleltem őt.
Élveztem a pillanatot. Belefúrtam arcomat a nyakába, és mély levegőket vettem. Elengedtem, és elindultam felfedezőútra a konyhában, hogy mostmár tényleg egyek valamit.

Ráakadtam egy csomag ropira, amit örömmel kezdtem rágcsálni.
Eközben észrevettem hogy mellém huppant egy valaki. Megcsapott az ismerős férfiparfüm, tudtam, ez csak Louis lehet. Nem tudtam mit tegyek. Megakartam ölelni és itt helyben leteperni, de haragudtam a reggeli miatt.

-Hol hagytad a barátnődet?-néztem magam elé miközben egy újabb ropiszálat vettem a számba.

-T-tessék?-kaptam meg a választ.

-Eleanort..-hangsúlyoztam gúnyosan.

-Hát, ú-úgy volt hogy elmegyünk moziba aztán meggondolta magát és haza kellett vinnem.

-Örülök nektek.-erőltettem egy mosolyt, mire az övé leszáradt arcáról.

-Most mi bajod? Nem én csókoloztam a szerelmem haverjával!-kiáltott fel.

-Mi bajom?? Nem én tettetem meg hogy meleg vagyok!-vágtam vissza és közben reakcióját fürkésztem.

-Hát ez kész..-nevetett fel gúnyosan.-Nem tudom mi lett veled..egyik pillanatban eljátszod hogy mennyire szeretsz a másikban meg hogy mennyire utálsz.

-Louis! Szeretsz?-néztem bele égkék szemeibe, mire hirtelen elkapta tekintetét.

-Harry most..mennem kell.-állt fel, és becsapva maga mögött az ajtót, elhagyta a szobát.

Megjelentek a könnyek a szememben, amit egy céltudatos mozdulattal elrejtettem. Nem érdemli meg hogy sírjak. Akár ezt akarja, akár nem.

Felkaptam a cipőmet és utána rohantam. Kíváncsi voltam hova megy. Talán Eleanorhoz? Hamarosan meg is tudtam, mivel az utca végéről láttam ahogy próbál egy taxit fogni magának.

Sikertelenül.

Sajnálkozva, mégis mosollyal az arcomon sétáltam hozzá, mire egy szemforgatást kaptam válaszul. Fütyültem az előttem elrohanó taxis után, ami hirtelen befékezett.

-Köszönöm..-mormolta és megindult hogy beszálljon a kocsiba, de ezt nem hagyhattam.

Eléléptem és megfogtam vállait, üzenve hogy álljon meg. Meglepve nézte végig mozdulataimat majd kérdőn pillantott rám.

-Ezt..magamnak fogtam meg.-kacsintottam és elengedtem vállait.

Louis dühösen kifújta eddig bentartott levegőjét majd elindult a másik irányba, de én elkaptam csuklójat és visszarántottam.

-Átpasszolom a taxit, egy feltétellel.-húztam közelebb magamhoz, amit talán egy kicsit élveztem is.

-És mi lenne az?-vágott "hagyjálahülyeségeiddel" fejet.

-Én is veled megyek.-vigyorogtam miközben (csak hogy kínozzam) megsimítottam karját. Pár másodpercnyi tétovazásából a taxisofőr ábrándította ki, mire hirtelen rávágta.

-Legyen.-szállt be az autóba.

Követtem példáját egy önelégült mosoly kíséretében majd közelebb húzodtam hozzá, amit félszemmel nézett végig.


Mit gondoltok, mi lett hirtelen a két sráccal? Komiba írd le véleményed💙
Ez egy kicsit lapos lett de majd ez után jönnek a (számomra) jobb részek.
Ne haragudjatok amiért tegnap nem volt rész.💙
Vote💙

💙Vote💙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You are mine. {L.S.} |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now