luku 1

32 3 0
                                    

"Hänen nimensä on Usvapentu." Sanoi vaalea naaras kolmen pentunsa vieressä. "Ja nämä kaksi ovat Kookospentu ja tämä on Kaarnapentu." Hän kosketti nenällään kahta ruskeaa kollia sanoessaan nimet.

Kuningattarien pesässä oli rauhallista, lukuun ottamatta kahta vanhempaa pentua jotka painivat keskenään. Sitten toinen heistä veljensä siskonsa Usvapennun päälle. Usvapentu vinkaisi kun Arapentu kaatui hänen päälleen. Pilviniitty nousi ylös ja työnsi käpälällään isomman pennun pois Usvapennun päältä. "Ette te voi riehua täällä, kun täällä on pieniä pentuja!" Hän sanoi.

"Anteeksi" Arapentu sanoi nolona. Sitten he kipittivät emonsa luokse. Pilviniitty silitti hännällään Valkopentua. "Onko kaikki hyvin?" Sammalhäntä kysyi huolissan. "Taitaa olla." Pilviniitty sanoi katsellessan pentuaan.

7 PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN

"Ai!" Pilviniitty huudahti kun Kookospentu ja Kaarnapentu hyppäsivät hänen päälleen. "Hei, tämä on epäreilua!" Pilviniitty naukaisi kun pennut käpälöivät emoaan sinne minne ylsivät.

Pennut kierivät kauemmas kun emo käänsi kylkeään. Sitten hän läpsäisi hellästi Kaarnapentua joka horjahti. Kookospentu hyökkäsi käpälän kimppuun. Usvapentu oli siirtynyt kauemmas jottei olisi muiden tiellä. Hän ei ollut vielä avannut silmiään ja se harmitti häntä.

Hän ei ollut pystynyt avaamaan silmiään koska se oli hänen mielestään liian raskasta. Hän oli kuullut kun emo oli kehunut hänen sisaruksiaan, koska heillä oli keltaiset silmät. Ja hän ajattli että emo haluaisi myös hänellä olevan keltaiset silmät. Mutta Usvapennusta tuntui siltä, että hänellä ei olisi keltaisia silmiä.

Sitten hän kuuli sisarustensa naukaisut. "Ääh" Kuulosti siltä että Pilviniitty oli painanut Kaarnapennun ja Kookospennun maata vasten. Sitten hän päästi pennut pois. "Saammeko me mennä ulos?" Kookospentu kysyi. "Ette!" Pilviniitty sanoi lujasti. " No okei." Kookospentu sanoi harmissaan ja rupesi painimaan veljensä kanssa.

Okei tä on siis super lyhyt pikemminkin esinäytös tai jotain mutta menee lukuna nyt

soturikissat: neljä muukalaista [DROPPED]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora