n e g y e d i k

243 20 3
                                    

Grace Martin

,,Ki ez a titokzatos lány?

Niva (18) Magyarországról érkezett az British Got Talent színpadára.

S hetek óta mindenki azon gondolkozik, hogy vajon ki lehet ez a Niva (18), aki az idei - 2016-os - British Got Talentbe indult. Első előadása során - ahol Whitney Houston-tól adta elő az I Will Always Love You-t - mind a négy zsűritag és az egész közönség állva tapsolt és éljenzett, valamint az összes zsűri egyszerre nyomta meg a számára biztos továbbjutást biztosító gombot s már ezzel beleírta magát a British Got Talent történetébe.

Ez még csak semmi ugyanis előző heti műsoraival megmutatta, hogy nem csak énektudása elképesztő, hanem a tánctudása is lehengerlő. Vajon mikre lehet képes még ez a fiatal lány? Milyen meglepetéseket tartogat még számunkra?
Senki sem tudja megmondani, hiszen az ismeretlenség homálya fedi kilétét. Csupán annyit lehet róla tudni, hogy magyar származású és jelenleg is Londonban tanul, valamint a későbbiekben még az is kiderült, hogy két híresebb internet celebbel Manu Riossal (19) és Michael Zuritaval (18) is közelebbi kapcsolatot ápol.

Vajon ki lehet ez a Niva?

Előző heti előadásait a cikk alján a linkekben megtalálhatják!"

Mióta belekerültem a műsorba már eltelt egy hónap is. Elég eseménydús időszakon vagyok túl, de nem csak én, hanem a srácok is. Amellett, hogy készültem a versenyre még a fiúkkal is próbálnom kellett a Word Of Dancere, hiszen az is a nyakamon volt.
A frusztráció, ami bennem volt sajnos legtöbb esetben a fiúkon csattant, de szerencsére egyik esetben sem vették magukra a gúnyos és cinikus megszólalásaimat, amiket nekik szántam egy-egy próba ideje alatt.

Már eleve az első előadásommal felkeltettem az emberek, valamint a média figyelmét is az ismeretlenségemmel. S azóta már két élőadáson is túl vagyok, ahol Lisa és a többiek biztatására nemcsak a hangomat mutattam meg a világnak, hanem a tánc tudásomat is. Amibe szerencsére a mentorom - Simon - is támogatott és áldását adta a produkcióimra, amit minden héten nagy lelkesedéssel mutattam be neki.

Három napja, hogy letudtam a második élőshowt és azóta a média, mintha felrobbant volna. Mindenki egyre jobban a kilétemre kíváncsi s bárhányszor kijövök egy próbáról az újságírók, csakúgy hemzsegnek a British Got Talent épületének a bejárata környékén, hátha valamit kideríthetnek a kilétemről s egy szafatos cikk keretében mindent jó részletesen leírhatnak.

Ilyen s ehez hasonló cikkek láttak napvilágot már, de sajnos - vagy nem sajnos - már nem csak angol portálokon láthatom viszont a rólam készült szövegeket, hanem már rengeteg európai országban jelentek meg a személyemről szóló cikkek, amelyeknek mindegyike a kilétemet boncolgatja.
S ezek az országok között ott szerepel a kicsiny hazám Magyarország is, ahol nagy lelkesedéssel írnak arról, hogy egy fiatal magyar lány ,,meghódította" a világot.

Örülök, hogyne örülnék, hiszen ezt akartam, hogy mindenki felfigylejen rám.
De itt van az a bizonyos, de is!
Az öröm mellett az aggódalom is szöget ütött a fejemben az egyre sokasodó cikkek következtében, hiszen egyre nagyobb rá az esély arra is, hogy kideríthetik, kit is rejt valójában az álarc.
S azzal, hogy rájöttek, hogy Manuval és Michalel is közeli viszonyban vagyok már egy hatalmas lépést tettek az igazi valóm leleplezése felé. S ennek következtében a frusztráció még inkább csak gyűlemlett bennem, hiszen nem akartam, hogy máris ilyen hamar lelepleződjek.
Még nem állok arra készen, hogy az emberek tisztában legyenek azzal, hogy ki is vagyok valójában.

Not Today • BTSOnde histórias criam vida. Descubra agora