Pov. Luna
Este a treia zi. Ieri a mers puțin mai bine ca în prima zi. Poate astăzi totul va decurge perfect. Cobor jos, îmi fac o cafea și după ce o beau mă apuc sa fac curat. Intre timp vine și Ruggero.
-Neața!spune el
-Neața! Vreți sa va fac o cafea?
-Da.
-Poftim.
-Mulțumesc.zice și începe sa citească ziarul
Eu șterg pe jos cand o văd pe Candelaria coborând scările care abea le-am spălat.
-Candelaria ai grija, debea am spălat scările.
Spun dar ea nu mă baga în seama și cade.
-Auu!strigă și Ruggero se duce repede la ea, o ia în brațe și o așează pe scaun.
-Iubire te simți bine?
-Nu! Și numai din cauza ta!tipa la mine. Eu fug repede spre cameraPov. Ruggero
-Cande, Karol ti-a spus sa ai grija.
-Vrei sa spui ca e vina mea? Iubire de ce o aperi pe femeia asta?
-Nu o apar doar spun ca ea ti-a zis sa ai grija ca debea a spălat.
-În fine eu plec. Valentina mă așteaptă și nu mai vreau sa o văd azi pe aia. Pa!
-Pa..
Mă duc sus în camera lui Karol sa văd ce face. O văd pe balcon plângând.
-Hey. Ești bine?
-Nu. Toate merg prost de când am venit aici. Am făcut numai greșeli. În prima zi am intrat peste voi când aveați un moment intim iar acum din vina mea Candelaria a căzut pe scari.
-Da dar nu e vina ta ca ea a căzut pe scari. Tu i-ai spus sa fie atenta!
-Da dar în prima zi e vina mea ca v-am întrerupt din...Pov. Karol
Nu termin ce am de zis ca Ruggero mă sărută. Continua sărutul pana când ajungem la pat. Își da cămașa jos dar eu mă dau repede jos din pat.
-Ruggero ce crezi ca faci? Ai o soție!
-Și ce dacă, eu te vreau pe tine.ma lipește de perete și începe sa mă sărute.
Eu îi dau o palma și fug repede afară. Când sa cobor scările mă împiedic și cad. Ruggero vine repede la mine
-Karol ești bine?
-Nu, mă doare piciorul.
-Haide.spune și mă ia în brațe
-Lasa-mă!Spun dar el nu mă baga in seama
Mă duce în camera și mă așează pe pat. Îmi pune pe picior un prosop rece.
-Ruggero tu ești căsătorit. De ce te-ai dat la mine?
-Karol eu...eu m-am îndrăgostit de tine. Te iubesc!
-Ce?! Cum sa îți placa de mine?
-Pur și simplu.
-Uite Ruggero cred ca doar sunt jucăria ta. Doar mă vreo în pat în rest nu iți pasa deloc de mine!Spun iar el îmi da o palma dureroasa și iese din camera. Eu mă duc după el. Îl văd cum iese din casa și se urca în mașină. Eu mă duc la mașină iar el deschide geamul.
-Ce mai vrei?
-De ce te porti așa?
-Cum mă port? Ești doar o servitoare, nimic mai mult!
Spune și pleacă lăsând o durere de nedescris în sufletul meuSpuneți-mi în comentarii dacă va place sau nu cartea și dacă sa o mai continui
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere||Ruggarol
RomanceO fată săraca pe nume Karol se angajează la o vila ca servitoare sa lucreze deoarece nu are bani. Acolo locuiesc Candelaria și Ruggero. Sunt căsătoriți de 2 ani dar peste ceva timp Ruggero își da seama ca se îndrăgostește de Karol. Restul aflați...