Capitolul 8

545 16 1
                                    

Pov. Ruggero
Mă trezesc în pat. Eram dezbrăcat iar lângă mine era Candelaria. Nu îmi amintesc decât ca eram la birou și a venit Cande. În rest toate sunt în ceață. Nu știu când am venit acasă, nu știu cum am ajuns cu Candelaria în pat. Cine știe ce am făcut aseară. Stai! Eu trebuia sa am o întâlnire cu Karol.  Cred ca acum este foarte supărată pe mine. Nu o sa mă ierte în veci.
Îmi vine sa o omor pe Cande.
-Candelaria!
-Da iubire ce este?
-Nu îmi spune iubire! De ce sunt cu tine si de ce ambii suntem dezbracati.
-Păi ieri mai invitat la mine acasă și când am ajuns în dormitor am început sa...
-Nu mai zic nimic - o întrerup eu-Cum sa te invit dacă eu nu îmi amintesc absolut nimic. Și în plus eram despărțiți. Și tu de ce ai venit la mine?
-Ca sa vorbim...
-Ce! Ce mai aveam de vorbit. Cande cred ca din vina ta suntem aici. Mi-am amintit ca mi-ai dat ceva de băut. Iar după nu îmi mai amintesc nimic.
-Îți pot explica.
-Nu mai trebuie sa îmi explici nimic! IEȘI ACUM DIN CASA MEA!
-Bine...-Spune și pleacă.
După ce mi-a făcut Cande nu mai vreau sa o văd niciodată. M-a făcut sa ratez cina cu Karol. Și dacă Karol ne-a văzut împreună? Nu  sa mă ierte niciodată. Trebuie sa merg sa vorbesc cu ea.

Pov. Karol
Mă trezesc ușor și mă uit la ceas, este 8:30. Nu mai vreau sa ies din cameră, nu mai vreau sa îl văd pe Ruggero după tot ce mi-a făcut ieri...Aud cum uşa se deschide. Era el.
-Putem vorbi?
-Nu.
-Karol îmi pare rău, dar îți pot explica. Te rog...
-Bine.
-Mersi. Uite, ieri Candelaria a venit la mine la birou. Nu îmi amintesc cam nimic din ce mi-a zis dar știu ca mi-a dat ceva sa beau iar după totul e în ceață. Nu mai îmi amintesc absolut nimic doar ca azi m-am trezit cu ea. Dar îmi pare foarte rău că am ratat întâlnirea cu tine.
-Da e și vina mea deoarece ieri Candelaria a venit aici și..
-Stai, ieri Candelaria a venit aici?
-Da după ce ai plecat tu. A întrebat de tine iar eu i-am spus ca ești la servici.
-În fine, vrei sa luam azi cina în oraș?
-Bine.
-Mersi. Azi nu cred ca o sa mai merg la servici. Vrei sa ieșim în oraș la cumpărături?
-Ok.

Dragoste la prima vedere||RuggarolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum