Capitolul 13

387 13 3
                                    

Încă mă mai gândesc la ce mi-a spus Ruggero "Tu ești servitoarea iar eu sunt șeful tau". Nu pot sa cred ca mi-a zis asta. Bine este adevărat ca eu lucrez ca servitoare în casa asta dar m-a durut când mi-a zis-o. De atunci ceva s-a rupt în sufletul meu. A fost ca și cum cineva mi-a băgat un cuțit în inima. Atât de tare a durut.
-Neața Karol - mă scoate din gândurile mele Michael
-Neața! Ce faci?
-Bine tu?
-Bine. Vrei sa iți fac o cafea?
-Da.
-Bine.
După ce Michael termina de băut cafeaua se duce în gradina iar eu mă apuc sa fac curățenie.

*peste o ora*
Ma decid sa iau o pauza. Mă uit pe geam și îl văd pe Michael cu o fata blonda. Parcă o cunosc de undeva. Gata mi-am amintit. E prietena lui Cande, Valentina. Dar ce căuta cu Michael. În fine, doar vorbesc. Nu cred ca ar trebui sa îmi fac griji. Sper..
E după - amiaza. Michael intra în casa și se așează la masa. Oare sa îl întreb ce făcea cu Valentina?
-Hey!
-Bună Karol.
-Ce faci?
-Bine, tu?
-Bine! Auzi, ce făceai azi cu fata aia blonda?
-Valentina?
-Da.
-Păi lucram în gradina și a venit. Am început sa vorbim și sa ne împrietenim. E super de treaba tipa. Da de ce întrebi?
-Hai Michael recunoaște ca o placi. Am văzut cum te uiți la ea, și ea la tine...
-Bine recunosc îmi place puțin de ea.
-Și atunci, ce facem?
-Cred ca ne-am cam grăbit. Ar trebui sa luam o pauza.
-Da...
-Bine. Prieteni?
-Da.

Dragoste la prima vedere||RuggarolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum