Capitolul 14

394 14 4
                                    

Este seara. Ies în gradina și mă așez pe banca. Grozav! Mi-am pierdut iubitul, Ruggero nu mai e ca înainte și se poarta urat cu mine, pot spune ca am o viață PERFECTA! De ce toate lucrurile rele mi se întâmplă doar mie. Îl văd pe Ruggero cum vine spre casa. Era cu Cande. Intra înăuntru fără sa mă bage în seama. Serios? Poate am devenit invizibila și nu știu eu.

Pov. Ruggero
Intru în casă și mă duc cu Cande în camera.
-Rugge ce bine îmi pare ca ne-am împăcat!
-Si mie! Nici nu stiu de ce ne-am despărțit.
-Apropo am o veste. O știi pe prietena mea Valentina, nu?
-Normal. Doar e și prietena mea.
-Da, în fine. Vreau sa spun ca ea și cu Michael, grădinarul tău, sunt oficial un cuplu.
-Stai, vrei sa spui ca sunt împreună?
-Da.
-Dar el era împreună cu Karol.
-Păi poate s-au despărțit.
-Și de când sunt împreună?
-De azi.
-A.
-Rugge eu trebuie sa plec acasă.
-De ce? Te rog mai stai.
-As mai fi stat dar nu mai pot. Mama e cam bolnava și trebuie sa am grija de ea.
-Bine. Sa îi urezi sănătate din partea mea.
-Bine. Te pup, pa!
-Pa!
După ce Cande pleacă cobor jos sa mănânc. Nu o văd pe Karol, ea e mereu la bucătărie. Ciudat. Mă așez la masa și o văd pe geam. Era pe banca. Mă duc și mă așez lângă ea.
-Hey, ești bine?
-De ce întrebi. Oricum nu sunt decât o servitoare.
-Nu spune asta.
-De ce?! Oricum tu ai spus-o. Nu tu ai spus "Tu ești servitoarea iar eu sunt șeful tau."
-Îmi pare rău. Nu am vrut sa zic asta.
-Dar ai zis-o. Acum nu te preface cs Îți pasa de mine. Pleacă! Vreau sa stau singura.
-Bine dar mai vreau sa îți zic ceva. Îmi pare rău pentru tine și Michael. Am aflat ca v-ati despărțit și ca acum el e cu Valentina.
-Mda bine. Eu plec.

Dragoste la prima vedere||RuggarolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum