Capitolul 17

372 11 6
                                    

Pov. Karol
Îmi fac bagajul sa plec o data din casa asta. Nu mai vrea sa stau nici o secunda. De când m-am mutat tot ce mi se întâmplă e rău. Și în plus nu vreau sa stric o familie. Am sa văd eu unde o sa stau. Cel mai important acum e sa plec cât mai repede. Îmi iau bagajul și ajung la ușă dar mă întâlnesc cu Ruggero. Cat ghinion sa am!
-Karol. Te rog, nu pleca.
-Ruggero. Înțelege o data ca eu plec de aici. Nu am de gând sa stric o familie.
-Dar nu o strici. Eu nu o iubesc pe Candelaria. Eu te iubesc pe tine.
-RUGGERO NU MAI VREAU SA AUD NICI O MINCIUNA. LASA-MĂ O DATA ÎN PACE SA ÎMI VĂD DE VIAȚA MEA!
-NU TIPA LA MINE!
Nu îl mai ascult și plec. Nu mai vreau sa vin aici în viața mea. Habar nu am unde o sa stau, dacă e dorm și pe strada dar nu mai vreau sa vin aici. Merg prin parc și ma întâlnesc cu o persoana cunoscuta. Merg spre el și îi sar în brațe.
-Lio!
-Karol, ce mă bucur sa te văd!
-Și eu!
-Ce faci aici? Și ce e cu bagajul.
-E mult de povestit. Dar mai putea lăsa să stau la tine în noaptea asta? După Îți promit ca o sa plec și o sa îmi caut alt loc.
-Karol nu e nici o problema. Poți sta la mine cât vrei.
-Mulțumesc mult!
-Bine. Hai sa mergem ca se înserează.
-Ok.
Ajungem la casa unde sta Lionel. Era o casa mica dar frumoasa.
-Lio, îți mulțumesc încă o data ca mă lași sa stau la tine. Promit ca cum găsesc un loc în care sa stau plec.
-Nu îți fă griji. Oricum stau singura. Și ce nu as face pentru fosta mea iubita.
Da, cum ați auzit. Lio e fostul meu iubit. Ne-am despărțit din cauza ca el trebuia sa se mute în Franța dar acum ca s-a întors sunt așa fericita!

Dragoste la prima vedere||RuggarolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum