14.I like you sooo much.

207 12 7
                                    

Stavila sam tanjir sa kolacima na stolcic ispred svih kako bi uzeli.
Svima se svideo.

Sela sam ponovo do Shejna ali ovog puta malo blize.
Volim njegovu blizinu, i ne bi me bilo sramota da sam s njim iako jesam valjda.... Ne znam sta da mislim.
Rekao mi je da me voli ali to je bilo preko poruke. Svejedno ja sam osecala neko poskakivanje u mom srcu.

"MMMMMM"
Promumla  Shejn.
"Volim  vase  kolace  teta  Gloria."
Nasmejese  od  uha  do  uha  na  sta  mu  moja  majka  iscupa  obraze.
To  je  izgledalo  malo  glupo  ako  mene  pitate.

A  ono  sto  je  bilo  cudno  jeste  da  je  rekao  teta  Gloria  ispred  Andje, koja  ocigledno  nije  obracala  paznju  jer  je  bila  prezauzeta  pircajuci  sa  mojim  bratom.
Okrenem  se  ka  Shejnu  sa  sokom  i  stavim  prst  na  usta  posle  tog  dogadjaja.
On  me  samo  pogleda  i  klimne  glavom  kao  da  je  shvatio  sta  hocu  da  kazem.

Tu  smo  nesto  pricali  i  uz  to  smo  pojeli  kolace  i  popili  sokove.

"Idem  da  odnesem  ovo  u  kuhinju."
Oglasim  se  na  sta  Shejn  takodje  ustane.

"Ja  cu  da  ti  pomognem."
Uzeo  je  posluzavnik  sa  casama  a  ja  tanjir  na  kome  sada  nema  nicega.

Namignuo  mi  je  i  krenuo  posle  mene. Ponovo  sam  pocrvenela, na  sta  se  on  samo  zakikota.

Stavila  sam  tanjir  u  masinu  za  pranje  sudova, a  on  je  samo  poredjao  case  u  istu  i  ostavio  posluzavnik  sa  strane.

Okrenuo  se  ka  meni  i  uhvatio  me  je  za  struk  pa  me  povukao  ka  sebi.
Usne  su  nam  bile  udaljene  svega  nekoliko  milimetara. Liznula  sam  mu  vrhom  jezika  jednu  za  drugom  usnu, pa  stala.

"Necemo  sada."
Kazem  mu  i  nasmejem  se.
Na  sta  me  on  samo  sokirano  pogleda.

"Ma  daaaaj, samo  maloo!?"
Napravio  je  puppy  face.

"Jesi  li  normalan, ne mozemo  ovde  i  sad. Koliko  god  da  bih  sad  zelela."
Pogledam  ga  ozbiljno  i  kazem  istinu.

"Okej."
Snuzdeno  spusti  pogled  na  zemlju.

Uhvatim  ga  za  ruku  i  povucem  ga  da  krenemo  vec  jednom.

Usli  smo  dnevni.

"Ja  bih  sada  da  idem, hvala  vam  na  kolacima  teta  Maria  bili  su  divni."
Izgovara  Andja.

"Hoces  da  te  odvezem?"
Upitao  ju  je  Blejk.
Hmmmm  neceg  tu  imaa.

"Neka, dosla  sam  kolima."
Nasmesi  mu  se.

"Onda  cu  da  te  ispratim  do  kapije."
Uzvratio  joj  je  osmeh.

Pozdravili  smo  se  pa  su  izasli.
Okrenem  se  ka  Shejnu  koji  sve  vreme  gleda  u  mene.

Pridjem  mu  pa  mu  sapnem  na  uho.

"Neceg  tu  ima..."
Dam  mu  znak  ocima  ka  vratima.

On  samo  klimne  glavom  i  nasmesi  se.

Krenuo  je  ka  vratima  i  kroz  spijunku  pogledao, da  vidi  da  li  ce  naci  nesto.
Odmah  sam  dotrcala  do  njega.
"Ima  li  necega?"

"Mhmmmm..."
Promumla  na  sta  se  ja  sokiram.

"Daj  da  vidim!"
Rekla  sam  najtise  sto  sam  mogla.

Aria [completed] ✔️Where stories live. Discover now