23.Bad boy..khm

172 10 9
                                    

**

"Dakle o cemu se radi? "
Upita Rejdon zenu koja cuci do lesa sa kosom.

"Zensko, godine od 20-25,ubijena od prilike u roku od 00h do 5h ujutru. "

"Okej. "
Klimnula  je  zena  glavom  i  nastavila  da  gleda  u  ostatke.

"Zasto  ovo  mora  da  bude  toliko  grozno?"
Upim  ga.

"Navici  ces  se  veruje  mi. Posle  nekog  vremena  se  naviknes  i  na  miris. "
Izdahnem  nevoljno.

"Sta  sada?"

"Sada  se  vracamo  u  FBI  da  na  tablu  zakacimo  sve  sto  imamo  i  trazimo  dokumenta. Nakon  toga idemo  kod  forenzicara  ili  ti  ljudi  kao  sto  je  ona  devojka  od  malo  pre."

"Ona  ti  je neka  drugarica?"
Upitala  sam  i  ako  cete  da  budem  iskrena  zvucala  sam  a  i  bila  pomalo  ljubomorna  ali  ne  znam  zasto ...

"Ona  mi  je  bila  bivsi  partner.. Pre  tvog  brata..sto?"
Pogledala  sam  ga  zbunjeno..

"Zar  forenzicari  i  FBI  kao  partneri  rade  zajedno?"

"Da, zato  sto  na  svakom  slucaju  sa  mrtvim  telima  radimo  zajedno, sto?"
Izbegavam  to  'sto'  ali  ocigledno  da  nemam  vise  pitanja  da  bih  izbegla.

"Onako... Dali  se  svakim  partnerom  ponasas  kao  samnom.. Msm  sa  zenskim  partnerima..?"
Zvucim  u  svakom  trenutku  jako  nesigurno  i  ljubomorno.. Odmah  sam  se  pokajala  sto  sam  ga  pitala.

"Jesi  li  ti  to  ljubomorna?"
Usla  sam  u  kola  i  sacekala  ga  da  udje  kako  bih  mu  odgovorila.

"Voleo  bi."
Samo  mi  je  dao  neki  pogled  i  hteo  da  mi  procita  facu. Pokusala  sam  sto  duze  da  kontrolisem  svoju  ravnu  crtu.

"Sta  radite  ti  Blejk  kada  zavrsite  sa  zadatkom?"

"Pa  sa  Blejkom  idem  na  pivo, a  sa  devojkama  kod  mene."
Da  mi  jedan  bezobrazan  pogled  pre  nego  vrati  isti  na  put  ispred  sebe.

"A  da  ti  obradjujes  svaku  koja  ti  se  nadje... Izvini."
Prevrnem  ocima  pa  pogledam  kroz  prozor.

"Opet, da  li  si  ti  to  ljubomorna?"

"Opet, voleo  bi."

****
Posle  duzeg  vremena  resavanja  posla  otisli  smo  na  pivo.

"Zasto  jednostavno  ne  bi  smo  otisli  kod  mene?"

"Zato  sto  bih  onda  mogla da  izgubim  opkladu  a  to  se  nece  desiti."
Prevrnuo  je  ocima.

"Idem  do  wc-a."
Kazem  mu  i  okrecem  se  u  tom  pravcu.
Bas  kad  sam  bila  na  pragu  wc-a  neko  mi  stavlja  ruku  preko  usta  i  vodi  me  napolje  sa  zadnje  strane.
Zamrzla  sam  se  od  straha.
Nisam  mogla  da  se  mrdnem  od  njegovih  jakih  ruku.
Suze  su  mi  lile  jedna  za  drugom.

"Mmm. Imas  bas  lepo  i  oblikovano  telo."
Oglasio  se  dubokim  i  promuklim  glasom.

Otkopcao  mi  je  pantalone.
Pomerala  sam  se  koliko  sam  mogla, ali  bila  sam  uza  zid  i  nisam  mogla  toliko  da  se  pomeram.
Nisam  mogla  ni  da  vristim  od  straha, a  jednom  rukom  mi  je  drzao moje  obe.

Ja  sklapam  oci  kada  shvatim  da  je  krenuo  da  mi  skida  pantalone.

Odjednom  je  prestao  i  na  udarac  u  glavu  koji  nije  primetio  krenuo  da  pada.
Znala  sam  da  je  Rejdon  u  pitanju.
I  dalje  se  nisam  pomakla, bila  sam  ukopana  u  mestu.

Aria [completed] ✔️Where stories live. Discover now