Sad se pitam zasto se ovako osecam kad se nije desilo nista izmedju nas, samo smo ramenili par savrsenih pogleda i to je sve, ali me boli.Sela sam na prvu klupu.
"Tu si."
Okrenem se i vidim Andju.
"Svuda sam te trazila."
Izdahnula je izmoreno.Samo sam cutala.
Prisla mi je i sela pored mene."Jesi li dobro?"
Pogledala me je zbunjeno."Nisam znala da ima devojku..."
Pogledam je razocarano."Ko? Nickolas? Ozbiljno? Nije tako izgledalo pre pocetka prvog predavanja..."
Pocela je i ona sa histerijom.."Nije kao da se bilo sta desilo izmedju nas ali sam na neki nacin ponizena... Ne znam da objasnim. Bukvalno se nista nije desilo."
Sagnem glavu i stavim ruke preko face."Ima neke hemije izmedju vas..."
Izustila je razocaravajuce sad i ona.."Ocigledno je on jedan od muskih kurvi..."
Na to je pogledam smoreno."Mogu da zamislim.... Moj brat je muska kurva... I bio je upravu, nisam trebala da ga pustim blizu sebe, samo bi me iskoristio, bas kao sto on iskoriscava druge..."
"Ajde pusti sad njega nije smak sveta, precices preko toga svi imamo svoj ponos ima ga i ti."
Zagrlila me je i povukla kako bih ustala sa klupice.
Ona jeste u pravu... Izgubila sam svoj ponos. Ono sto me je uvek vadilo iz svake glupe situacije sa momcima. Uvek sam dopustala svom ponosu da stane izmedju mene i nekog decka, ali ovaj put nije bilo nicega.
**
Samo smo ponedeljkom imali cas filozofije zajedno, svim ostalim danima imam sve sa Andjom tako da mi nece biti problem izbegavanja.Ulazim u kabinet za filozofiju sa Andjom i sedamo na nasa mesta.. Imali smo jos jedno 5 min do pocetka.
"Aria?"
Okrecem se ka vratima da bih na kraju tamo zatekla Nickolasa, sa tuznom facom na licu.Pogledala sam u Andju i samo mi je klimnula glavom sto mi je bilo dovoljno da shvatim da bih trebala da izadjem i pricam s njim.
Polako sam ustala i prosla pored njega lagano ga udarivsi ramenom u rame. Prekrstila sam ruke na grudima i pogledala ga podignutom obrvom i pogledom kao da mi nije stalo uopste, iako bih sada mogla da mu skocim u zagrljaj.
"Ja..-" prekinula sam ga cim je hteo da pocne da se pravda.
"Nemas potrebe da mi se opravdavas, ja nemam nista sa tim, nisam ti devojka da bi morao da mi objasnjavas, sta se desilo u tom trenutku kad sam htela da dodjem po tebe kako bi smo isli do prodavnice."
Pogledala sam ga preko volje kako bih mu dala do znanja da mi nije stalo.."Zasto si onda istrcala onako..."
Pogledao me je vec razocaranim pogledom, kao da se nadao da tu ima necega.."Nisam htela da vas uznemiravam, ali kad sam shvatila da ne bi prestali dok vas ja nisam prekinula vec je bilo kasno, i jako mi je zao zbog toga."
Pogledam u svoje nokte kako bih skrenula pogled sa njegovih kristalnih ociju...
"Zao mi je...-" Izustio je."-nadam se da to nece upropastiti nase prijateljstvo."
Pogledao me je znacajno."Mogao bi makar malo vise da se potrudis s obzirom da ti i nije neki potez ka prijateljstvu." Pogledam ga i produzim u kabinet jer je vec zvonilo za pocetak.
Ali njegova me ruka sprecava i okrece me ka njemu kako bih mu pala na grudi. Podigao me je i obuhvatio obraze svojim rukama i spustio svoje usne na moje. Prvo sam bila iznenadjenaa nisam mogla da zatvorim oci, ali kad sam se opustila osetila sam gorcinu toliko jaku da sam samo naprvila zgrozenu facu i odvojila se od njega grubo. Pogledala sam ga sa suznim ocima i istom facom kako bih mu dala do znanja da nije pozeljan trenutno.
Gledao je u moje stope dok sam odlazila u kabinet.
Nisam preterala.
Dopustila sam da na mene iskoristi najjace oruzje, njegove usne.
Slaba sam.
Razoruzaju me slabasne stvari.Andja i ja smo razmenile par pogleda tokom predavanja i to je bilo sasvim dovoljno.
Posle sam joj sve ispicala i bila je zapanjena.
"Sto se mene tice nisi preterala.."
Pogledala me je znacajno na sta ja samo iskrivim usnu, pa je zagrizem."Samo kad pomislim na njegove usnice ne mogu da se opustim."
Izdahnula sam..."Verujem."
Pogledale smo se i nasmejale."Ajd, ajd sad.. Moras malo da skrenes misli sa njega. Idemo u shopping."
Pogledala me je radosno na sta joj ja uzvratim osmehom.Provele smo pola dana po celom gradu.
Bilo je super, lepo sam se provela i uspela da sklonim misli sa Nickolasa bar na neko vreme.
Svaka je svojoj kuci otisla, kako bi smo isprobale lepo sve sto smo kupile..
Posegnem za kvakom, kad ona biva zakljucana...?Nick je obicno tu kada zavrsim sa falkutetom...
A da bree celo popodne vec nisam tu, Bozee sve sam se pogubila...
Otkljucavam kucu i ulazim unutra.
Nista neobicno nisam primetila, sem mozda svojih misli da se mozda opet ne smuca sa nekom.Odlazim u svoju sobu bacam ranac na stolicu, skidam sve sa sebe i odlazim u kupatilo kako bih se okupala.
**
Kad sam izasla ogrnula sam bade mantil i izasla iz tus kabine i odlazim u sobu da obucem pidzamu.
Kad malo bolje razmislim nisam ni ispobala odecu koju sam kupila.
Sutra cu, nije nikakav problem.Kad sam se sredila legla sam u krevet i pokusavala da skrenem misli sa Nickolasa...
***
Budim se i posegnem za telefonom da vidim koliko ima sati...
7:40
😱😱😱😱😱😱
Ne budm li ustala zakasnicu na cas kod one lujke Maline.
Koliko li ja puta u nedelji imam prvi cas filozofiju... HmmmUstajem i obavljam higijenu na brzinu, i silazim niz stepenice kao neka macka i zaticem Nicka kako jede polako, jos ni pola nije pojeo od sendvica koji je spremio.
Ljubim ga u obraz i izlicem iz kuce kako bih stigla na cas.Dobro je jos nekih pedesetak metara s obzirom da trcim kao nenormalna.
*BUUMM, TRAASS*
Zar sam opet udarila u nekoga hmmm?
Motalo mi se po glavi..
Pa mislim stvarno moram da prestanem ovo da radim...
Samo sto me sada glava boli, a i mislim da sam uganula nogu.Polako otvaram oci kako bih se nasla na necijim grudima.....
ESTÁS LEYENDO
Aria [completed] ✔️
Romance"Znas da ti je profesor." Upitala je zabrinuto iako nije uopste zvucalo kao pitanje. "Znam Andjelina." Nisam bila jako raspolozena sto se tice teme profesora. __________________________________ Ona zapravo ne znajuci to radi za FBI i u isto vreme i...