Hayat insanları seçim yapmaya zorlar bazen. Bir yanlış ya da bir doğru arasında yapılan seçim değildir bu. İki doğru ya da ikiyanlış arasında yapılan seçimdir asıl zor olan.
Seçimlerin önemini anlatan bir hikaye...
"Gecelerimiz çok karardı ve çok kararan gecelerin sabahları pek yakın olur" hakikatini derinlerine kadar yaşamak...
Talha ile Kübra... Siyasi görüş ayrılığının ayırma çalıştığı çift. Yıllarını cemaate vermiş Kübra ile yıllardır cemaate düşman olan Talha. Kübra'nın yeni açılan bir okul için Kıbrıs'a gitmesi gerecek. Ve tüm serüven bu andan itibaren başlayacak.15 Temmuz'da düğünleri olan bir çift.
'Temmuz'un yarısının yarasını' hisseden insanlar. Tankları, taşlar ile yenen bir millet.Diyor ya Cahit Zarifoğlu : "Dedi ki, sen şairsin, elindeki bu taş ne? Dedim ki, şair aşka boyun eğer, zulme değil."
...
Evet, merak ettiğini biliyorum. Bir an önce satır aralarında bulmak istiyorsun kendini.
Öncelikle şunu bilmeni isterim ki bu kitap, yaşanılmış olaylardan esinlenerek yazılmıştır. Her bir sayfasında hayatını değiştirecek cümleler ile karşılaşabilirsin.
"Şizofren Müslüman" kitabından tanıyorsun bizi. Ülkemizi ne kadar çok sevdiğimizi de biliyorsun. 15 Temmuz gibi kara bir günün unutulmaması için yazıyoruz bu kitabı. Yıllar sonra kitabı eline alan neslimiz "Çok zor günleri iman gücüyle atlatmış dedelerimiz, ninelerimiz!" diyecek.
Ve Çanakkale ruhunu asla kaybetmeyecek, milletimiz!
Avazımız çıktığı kadar bağırırız ve deriz ki;
Türk kalır ekmeksiz, kalabilir mi Hürriyetsiz?
Hürriyetimize göz dikmiş bir kaç zürriyetsiz.Topraklarım olmuşsa zalim sofrasına meze!
Yık o sofrayı Reis, dön bindörtyüzelliüçe !
Haydi Bismillah dostlar :)
Kardeşlerim
Sizden bir ricam var. Spiritüel kategorisinde üst sıralara yükselmemiz için "yorum" yapmamız ve "oy" vermemiz gerekiyor.(Oy vermek için altta ki yıldızı tıklamanız yeterli :) ) Elinizden geldiği kadar yorum yapsanız olur mu? Biliyor musunuz, senin ve benim beraber sahiplendiğimiz bu hikayemiz vesilesiyle birden çok kardeşim tesettüre girdi, birden çok kardeşim namaza başladı. Birden çok kardeşimiz hayatını değiştirdi. Daha fazla kişiye ulaşmak için elimizden geleni yapalım kahraman kardeşlerim benim! Rabbim hepinizden razı olsun... :)
Yeni bölümler çok ama çok kısa bir süre sonra gelecek : )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TEMMUZ
SpiritualHayat insanları seçim yapmaya zorlar bazen. Bir yanlış ya da bir doğru arasında yapılan seçim değildir bu. İki doğru ya da ikiyanlış arasında yapılan seçimdir asıl zor olan. Seçimlerin önemini anlatan bir hikaye... "Gecelerimiz çok karardı ve çok k...