karakter tanıtımı

3.5K 190 4
                                    

Eylem: 25 yaşında güzelliğiyle erkeklerin aklını başından alacak bir tipten. Eylem bir bordo bereli  bi kız nasıl bordo bereli olabilir. Eylem hayatta hiç aşık olmamış. Sevgililerinin onun bu güzeligine rağmen bi çoğu onu aldatmistir. Bu yüzden aşka inancı kalmaz.taki karşısına fethi çıkana kadar😀.Eylem vatanı için canını bile feda edecek birisi.hayatını kimseye hesap vermeden yaşayan birisi.Annesi ve babası onun bordo bereli olmasına karşı çıkmış bunun üzerine eylem evi terk etmiştir. Küçüklükten beri ailesi ne dediyse yaptı.piyano dans almanca vs. Bi çok insanın aksine bunlar o ona çok sıkıcı gelir. Zengin hayatı bırakıp zorlukla savaşıyor resmen ölümle her gün burun buruna geliyordu ama hırçın kızımız ölüme bile meydan okuyodur. Eylemin annesi Türk adıyla ün salmış ünlü bir doktor.Babası ise ünlü Fransız iş adamıdır.
Fethi: 26 yaşında yakışıklılığıyla kızların aklın alacak bir tipten.Fethide bir bordo bereli.Fethi aşka hiç mi hiç inancı yoktur. Çünkü sevgilisi onu arkadaşıyla aldatmıştır.Bu yüzden aşka inanmamaktadır.Fethi şuana kadar kimseye aşık olmamıştır.taki eylem karşısına çıkan a kadar.fethi küçüklükten beri ailesine dediyse yaptı.piyano fransızca vs. Herkese güzel gelen bu şeyler fethi e sıkıcı gelmiş fethi artık ailesiyle birlikte yaşamıyor çünkü ailesi bordo bereli olmasına karşı çıkmış bunun üzerine evi terk etmiştir.fethi nin annesi ünlü  bir avukat babası ise ünlü bir iş adamı.fethi bordo bereli olmuş ve ölümle her gün cebelisiyordur.Vatanını korumak için canını bile feda edecek birisi o.

Kader ağlarını örüp bu iki insanı bir araya nasıl getiricek?

AŞK TESADÜFLERİ SEVER ❤EYFETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin