13. Waar ben ik?

218 14 32
                                    

Waarom luistert niemand de liedjes bij het hoofdstuk😓😂

Blake

Duisternis

Dat is wat is zie als ik mijn ogen open.
What the...?
Is het nacht?
Mijn gevoel van tijd lijkt totaal te zijn verdwenen, zoals al mijn zintuigen eigenlijk.
Ik probeer me de afgelopen gebeurtenissen voor de geest te halen, maar het gaat moeizaam.
Het laatste wat ik me herinner is een zoete stem en de pijn door mijn lichaam.

Ik probeer me te bewegen, maar merk dat ik vast zit.
Om precies te zijn ik hang.
Mijn benen en armen zijn aan elkaar vast gebonden met... metalen kettingen?
Een beetje in paniek probeer ik me opnieuw te bewegen. Het metaal snijdt in mijn polsen en enkels, maar ik blijf doorgaan.
"Stop maar." Zegt een vreemde stem, de stem is mannelijk maar aardig hoog, en het lijkt alsof hij al in maanden niet heeft gepraat.
Ik kijk om me heen om te ontdekken waar de stem vandaan komt, maar mijn zintuigen lijken echt niet mee te werken.
"Hoe meer je probeert te bewegen, hoe meer pijn het gaat doen."
"Wie ben jij?"
"Doet dat ertoe?"
Ik knik, maar bedenk me dat diegene het helemaal niet kan zien.
"Waar ben ik."
De onbekende zucht. "Dat probeer ik nou al drie jaar achter te komen."
Mijn ogen worden groot. "Je zit hier drie jaar? Maar... wat is hier?"
"Ja, en nee..."
"Soms hang ik hier, soms zit ik, soms ben ik op andere... plekken, en wat hier is? Een plek, dat is het enige wat ik weet.
Welkom, in je dood, mag je snel sterven." Het klinkt sarcastisch, maar tegelijkertijd zo serieus.
"Waarom ben je hier? Waarom ben ik hier??"
Hij wacht even voordat hij antwoord geeft.
"Ze hebben toch iemand nodig op wie ze de beeldjes moeten testen?" Het antwoord klinkt onzeker, alsof hij eindelijk iets anders had willen zeggen  maar het niet durfde.
"Wat?"

Ik wil nog meer vragen, maar ik word onderbroken door een schreeuw van de onbekende naast me.
"What the..." mompel ik voordat mijn hele lichaam pijn begint te doen. Het begint licht en irriterend maar is al snel extreem pijnlijk. Ademen gaat lastig, en mijn lichaam lijkt in de fik te staan.
Ik krimp ineen van de pijn.
"Ik zei dat jullie niet tegen elkaar mochten spreken." Zegt een stem, net zo mierzoet en hypnotiserend als eerder. Een silhouet van een vrouw komt met een lamp tevoorschijn. Een zwak licht verspreid zich, en ik kijk naast me, proberend iets van de onbekende te zien.
Ik richt me weer op de vrouw, in de hoop iets van haar te zien.
Twee rode ogen kijken me aan. Zweet glijdt over mijn rug als nog meer pijn door me heen gaat, en ik schreeuw het uit.
"Je kijkt me niet aan. Begrepen?"
Ik krimp weer ineen, en de pijn is van mijn gezicht af te lezen. Ik knik kleintjes.
"Begrepen?!" Schreeuwt de vrouw, haar stem mysterieus en hypnotiserend, maar tegelijkertijd zo dwingend en gemeen.
"Ja!" Schreeuw ik terug, en ik moet moeite doen niet in tranen uit de barsten. Mijn lichaam voelt alsof iemand er messen in heeft gestoken.

Twee rode ogen is het
laatste wat ik zie
Voordat ik van de pijn
Het bewustzijn
Verlies.

                        Rory
Met een schok word ik wakker. Mijn hele lichaam trilt, en ik zweet.
Wat was dat? Een droom?
Dat moet wel, maar waarom voelde het dan zo... echt..?
Ik ga rechtop zitten, en ga met mijn handen door mijn haar. Ik hyperventileer en dus probeer ik mijn ademhaling onder controle te krijgen.
In
Uit
In
Uit.
Ik kijk naar mijn handen. Ze trillen, zoals dat altijd gebeurd als ik nerveus of ik paniek ben.
Ik blaas mijn wangen vol met lucht, om ze vervolgens uit te blazen.
"Blake..." fluister ik.
In paniek pak ik mijn telefoon en zoek naar zijn naam.
Zodra ik zijn naam heb gevonden bel ik.
"Neem op." Mompel ik als de telefoon overgaat.

             "Het nummer dat U belde
                   Is niet bereikbaar"

Ik zucht, hang op, en laat me vervolgens op mijn bed vallen.
Blake... zeg alsjeblieft dat je oké bent...


OKAY NOU NIEUW KARAKTER HOEZEE
WAT VONDEN JULLIE ERVAN?
"WOW geweldig!" Of "Dafuq raar kind"
Whatever lol
Ehm, iets anders MENSEN REAGEREN HUP HUP HUP
TENMINSTE ALS IK NOG LEZERS HEB NA EEN JAAR OFZO NIET UPDATEN
guys, reageer dan kan ik gesprekken met jullie hebben lol
Hoeft niet, maar Idk ik vind reacties altijd leuk whaha
Also ik heb een geweldige site gevonden:

OKAY NOU NIEUW KARAKTER HOEZEEWAT VONDEN JULLIE ERVAN? "WOW geweldig!" Of "Dafuq raar kind" Whatever lol Ehm, iets anders MENSEN REAGEREN HUP HUP HUP TENMINSTE ALS IK NOG LEZERS HEB NA EEN JAAR OFZO NIET UPDATEN guys, reageer dan kan ik gesprekken...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Charahub.com daar kan je alles over je personages bedenken en shit.

Tis echt heel handig Wel een Beetje irritant om mee te werken maar dat maakt niet uit lolOkay

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tis echt heel handig
Wel een Beetje irritant om mee te werken maar dat maakt niet uit lol
Okay...
Sorry voor het korte hoofdstuk, volgende word hopelijk langer

Random Rory Michaels feitje van de dag; ze viel een keer uit een boom op haar zusje hier heeft ze een litteken op haar elleboog aan over gehouden.

FOLLOW ME ON:
PINTEREST: LiIrAn
TUMBLR: LiIrAn

ACEFISH DIE NOG GEEN GOEDE FOTO HEEFT OUT
    
🖤
🔘
⚪️
💜

Heck noWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu