4.

60 7 8
                                    


Po tom, co Louis ještě nějakou minutky byl s Niallem v parku, šel domů. Neměl na nic náladu, ale v duchu se usmíval od ucha k uchu, protože mu Niall náladu zvedl. Konečně na to všechno nebyl sám.

Přišel do svého pokoje, s modrými stěnami, na kterých visely fotky s kamarády, ale hlavně s jeho kudrnáčem- Harrym. Ten kluk ho držel nad vodou, a zároveň ho v té vodě topil. Měl tam spoustu fotek. Fotky s Harrym, když slavili Louisovy čtvrté narozeniny. Fotky s Harrym, když šli poprvé do školy. Drželi se za ruce a oba byli velmi nervozní, ale spolu to zvládli. Ostatně jako vždy.

Musel se nad tím pousmát. Musel se pousmát nad tim, jak Harry roste jen do krásy a on tomu může jen přihlížet. 

Odhodil si batoh ke svému stolu a lehnul si na postel. Měl otevřené oči a civěl na strop. Nad ničím nepřemýšlel, jen koukal. Je zajímavé, jak se může vše změnit, že?

Louis je do svého kamaráda zamilovaný už od třinácti let. Někdo by si řekl, že je to moc brzy na to, aby zjistil, jestli je gay.. ale je to individuální. Zkrátka věděl, že se mu Harry líbil uuž dřív, protože miloval pohled do jeho zelených očí, ale zároveň si nedokázal přiznat, že v tom hraje roli něco víc. Nechtěl si to přiznat.

Jen tak dál ležel a ani neslyšel klapnutí dveří jeho pokoje. Proto se lekl, když si vedle něj Harry lehnul. Měli byste vidět jeho reakci. Rychlé posazení, vytřeštěné oči a zrychlený dech.

,,Ahoj Louisi" pozdravil Harry Louise a pobavil se nad tím, jak jeho kamarád vytřeštil oči leknutím.

,,Asi jsi byl hodně zabraný do svých myšlenek, omlouvám se" řekl Harry a začal se chichotat, což Louisovi přišlo hrozně roztomilé a v duchu se rozplýval, nad tímto krásným stvořením.

,,Ahoj, to je v pohodě Harry, jen příště zkus příjít do pokoje nějak tak, abych o tom věděl. Děkuji" řekl Louis a oba se začali smát. Nebylo to poprvé ani naposledy, co se tohle stalo, ale oběma to stále přišlo vtipné.

,,Dobře, pokusím se. Nepůjdeme se projít? Prosííííím" začal kudrnáč kňourat a Louis samozřejmě nemohl říct ne, protože udělal těmi jeho velkými kukadly psí oči, kterým se nedalo odolat. 

Jeho očím se samozřejmě nedalo odolat ani normálně. 

,,A kam by ses chtěl jít projít" zeptal se brunet Harryho, kterému se rozsvítily oči.

,,Hm.. víš jak je ten park, kde je to piano??" zeptal se Harry a nadzvedal u toho obočí.

,,V tom seznamu ještě není odškrtnutý, že bychom tam hráli a zpívali. Pujdeme tam, já zahraju a zazpívám a pak ty. Souhlas?" řekl svůj plán Harry a brunet na něj bezmyšlenkovitě kýval hlavou. Nedával pozor, co řikal, ale sledoval jeho oči a rty.

Když došli ke klavíru, tak si uvědomil do čeho šel. Litoval, protože se styděl a navíc... uvidí ho Harry.

Harry si sedl k pianu a začal hrát a zpívat. Pro Louisovy oči, to byla rajská hudba, měl husí kůži po celém těle a nemohl se nabažit Harryho hlasu. Chtěl by ho slyšet zpívat už navěky.

To samé pociťoval i Harry, když zpíval Louis. Harry stál a koukal na něj. Nikdy si nevšiml toho, že je tak krásný. Má pěkné rysy, modré oči a jeho povaha společně s tělem..krásný je. Pak si ale Harry uvědomil, nad čím právě přemýšlel. Dostalo ho to do rozpaků, a proto, když Louis skončil, tak mu to pochválil a řekl, že musí domu, protože mu psala mamka, že potřebuje pomoct v domácnosti.

Když spolu tedy došli před dům, tak Harry Louise objal, což způsobilo Louisovi motýlky v břiše.

Harry vešel do svého pokoje, a začal nad celým dneškem přemýšlet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maybe more than best friends?Where stories live. Discover now