Jak modrooký blonďáček slíbil, tak učinil. Po škole si odchytnul Louise a chtěl z něj za každou cenu vypáčit, proč se ráno choval tak divně, když byl Harry s Annie. Napadala ho spousta věcí, dokonce ho napadlo, že je do Harryho brunetek, zamilovaný.
Po tom, co tedy Niallovi vyšel jeho plán, tak ho odvedl do parku nedaleko školy, kam chodili všichni velmi často ven si povídat, protože to bylo klidné místo, a moc lidí i přes to, že to tam vypadá opravdu krásně, tam nechodí. Nevadilo jim to.
Ostatně jako vždy, uviděli okolo tak tři lidi. Buď si četli, leželi na trávě a poslouchali písničky, nebo tu byli s kamarády a povídali si. Park nebyl příliš velký.
Niall dotáhl Louise k lavičce, kam si vždy všichni sedávají. Všichni. Proto Louisovi přišlo divné, že jsou tam jen oni dva. Přišlo mu to divné do chvíle, dokud si neuvědomil, co vlastně Niall ještě před začátkem první hodiny řekl.
Louis a Niall se posadili na lavičku a chvíli oba mlčeli, dokud Niall to ticho nevyrušil.
,,Nialle.. co chceš tedy vědět?" zeptal se frustrovaně Louis a oči mu stále směřovaly k jeho botám, než blonďáčkovi do očí.
,,Louisi.. víš to. Chci vědět, proč si dnes ráno reagoval tak, jak si reagoval. Bylo to opravdu divné. Skoro to vypadalo, jakoby jsi ho miloval." dořekl Niall a rozhlížel se kolem, jestli náhodou někdo z kluků neprochází kolem.
Louisovy oči se naplňovaly slzami, protože Harryho opravdu miloval. Miloval ho nejvíc na světě a ničilo ho, že je s Annie. Annie není..špatná. Občas. Ale on ho opravdu, bezmezně miloval.
,,Louisi..slyšíš?" optal se Niall, jakoby nevěděl, že se trefil.
,,Nialle, slyším tě opravdu dobře, protože jsem zatim o sluch nepřišel. Ano miluju Harryho Stylese. Miluju ho už sakra dlouho a ničí mě, když ho vidím s Annie. Ničí mě vidět toho krásného, zelenookého, vysokého, roztomilého chlapce s ní. Ano, jsem gay, ale nikdo, kromě teď teda tebe, to neví. Žádám tě aby sis to nechal pro sebe." dořekl Louis rychlostí blesku, a potom si položil hlavu do dlaní a nechal slzám volný průchod. Cítil se sám.
Niall ho začal utěšovat a hladit rukou po zádech.
,,Louisi..řekl jsi to o něm opravdu krásně.. a víš co? Já ti pomůžu. Pomůžu ti cokoliv zjistit a dostat ho. A neboj, nikomu to neřeknu. I promise." řekl Niall a tím vykouzlil Louisovi maliný usměv na jeho tváři.
,,Děkuji ti Ni. Jsi fakt kamarád. Mám tě moc rád." odpověděl zpětně Lou a Nialla, s ještě stále malým usměvem, silně objal. Byl opravdu rád za takového kamaráda.
Ale hlavně byl rád, že to konečně mohl někomu říct. Necítil se jako zavřená skřínka plná tajemství. Velmi ho to tížilo. Věřil však, že mu jeho kamarád pomůže.
YOU ARE READING
Maybe more than best friends?
Fiksi PenggemarStrach. Slovo vyjadřující tolik věcí. Strach z vody, tmy, lidí, zvířat, psů, koček, samoty.. Strach z neopětované lásky. Každý den se zamiluje tolik lidí, ať už je to do spolužáka, youtubera, celebrity nebo dokonce nejlepšího kamaráda. Je možné, že...