"Bebeğiniz iki haftalık hamilesiniz gece hanım. Bebeğinizde gayet sağlıklı görünüyor. Ancak artık beslenme alışkanlıklarınıza dikkat etmelisiniz. Size vereceğim listede bulunan yiyecekleri tüketmemeye dikkat edin lütfen. Haftada bir kontrollerinizide aksatmayın"
"Doktor hanım size birşey soracağım. Ben bu süreçte karıma dokunamayacakmıyım?"
Ateşin sorusu ile yanaklarım kızarırken doktor hanım gülümseyerek cevap verdi
"Tabiki karınızla olan gece yaşantınıza ilk altı ay devam edebilirsiniz. Sonrasında riskli olabilir. Ama yinede dikkatli davranmaya özen gösterin"
Yanaklarımdaki kızarıklıkların mora döndüğüne eminim
Doktora teşekkür edip hastaneden çıktık.
Henüz karnım şişmemişti ama ateşle birlikte hamile alışverişi yapacaktık.
Evet kulağa biraz saçma geliyor ama gerçekten çok eyleneceğiz.
......
"O ne kızım gir şu kabine beni sinir etme."
Belden oturtmalı v yaka beyaz eteklerine doğru bollaşan bir elbise giymiştim.
O kadar güzeldiki. Kolları volanlı ve elbisenin tamamı yumuşak bir danteldi.
Ben aşkla elbiseye bakarken ateş kaşlarını çatmış göğüs dekolteme bakıyordu.
"Bunu alıcam ateş hiç öyle bakma bana"
"Almayacaksın"
"Alıcam"
"Hayır"
"Evet"
"Evet"
"Hayır"
Ateş zaferle gülümserken bu sefer kaşlarımı çatmış ben ona kızgınca bakıyordum.
Aklıma gelen fikirle içimden küçük bir kahkaha attım.
Alt dudağımı sarkıtıp gözlerimi doldurdum.
"Güzelim ağlama bak. Ne olur ağlama. Tamam alalım şu bez parçasını sen yeterki ağlama"
Seviçle çığlık atıp ateşin boynuna atladım.
"Seni çok seviyorum " dedim ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
Diğer elbiseleride beğenip kasaya ilerledik.
....
Eve geldiğimde ayaklarım şişmiş ve sızliyordu.
Tam kendimi koltuğa bırakıcakken
Gelen ani mide bulantısıyla lavaboya ilerledim.
Kusmaya başladığımda arkamdaki beden saclarımı tutuyordu.
Bittiğinde yorgunukla ayaklandım ve lavaboya ilerledim.
İşimi hallettikten sonra arkamı döndüğümde dudaklarıma o aşık olduğum dudakları kapandı.
Elini kalçalarima yerleştirip beni lavabonun üzerine oturttu ve öpücüğünü daha da derinleştirdi.
Beni tekrar belimden kavrayıp yatak odamıza doğru ilerledi.
Gidişatın ne olduğunu fark ettimde
Ateş beni yatağa yatırıp üzerime çıkmıştı bile.
" ateş çok yorgunum"
Kaşları çatıldı ve dikkatlice yüzüme baktı.
Üzerimden inip yataktan kalktı ve odamızdaki banyoya ilerleyip sertçe kapıyı çarptı.
Gözlerim dolarken bu gereksiz ağlamami sağlayan hormonlara lanet ettim.
....
Banyonun kapısı açıldığında belinde havlu ile odaya girdi.
Yüzüme bakmadan dolabina yönelip giyineceklerini çıkardı.
Havluyu üzerinden indirdiğinde hemen gözlerimi kapadım.
"Giyindim aç gözlerini. "
Gozlerimi araladiğımda altinda sadece bir eşofmanla yatağa uzandı.
Bakişlarimız buluştuğunda
" bir daha sakın ağlama"
"Özür dilerim"
"Dileme. Bulutlanmasın hemen o aşık olduğum gözerin.
Birden sinirlendim. O kadar güzelsinki seni arzulamamak elimde değil güzelim."
Yanaklarım kızarırken yorgunluğumu bir kenara bırakıp sevdiğim adamın üzerine çıktım ve dudaklarını öptüm.
"Yanliş sularda yüzüyorsun güzelim"
Ateşi umursamadan boynuna dişlerimi geçirdiğimde
"Demek yaramazlık istiyorsun. Bana uyar!"
...............ATEŞTEN.............sabahın ilk saatleri gözlerimi araladığımda yanımda tüm masümluğuyla yatan ,karnında benim bir parçamı taşiyan karıma baktım.
Çıplak omzuna bir buse kondurup onu izlemeye koyuldum.
Dudakları ,gözleri, minicik burnu , kokusu , teni ; öylesine tapılası bir güzelliği vardıki.
Sanki tanrı onu boş bir anında yaratmıştı.
Daha fazla dayanamayıp dudaklarımı o tapilasi dudaklara bastirdım.
Dudaklarimın altındaki dudaklar gerilirken gulumsediğini anladım.
"
"Gunaydın hatunum"
"Günaydın kocacım"
"Hadi kalkta duş alalım sonrada kahvaltıya gideriz "
Başını sallayıp tam kalkiyorduki birden eğilip karnını tuttu.
Yatakta gordüğümüz kanla
Odayı gecenin çıglığı doldurdu.
......................
Sonunda finalide getirdik.
Evet bana çok kızacaksınız . Ani bir kararla final veriyorum. bu kitabı diğer kitaplardan ayıran en büyük özelliklerden biride belirsiz bir finaldi.
Kitabı birkaç aya düzenleyeceğim.
eklemelerim,çıkarmalarım ve özel bölümlerim olacak. Bu aileyi seviyorum ve beni desteklediğiniz için teşekkür ederim.
Kurguyu burada sonlandırıyorum.
şu zamana kadar benim hayal gücümle geldiğimiz bu evrende geri kalanını tamamlamak sizlere düşüyor. Kurguyu nasıl bitirmek istiyorsanız öyle bitirin.
Her birinizde yazar ruhu olduğuna eminim. Size bırakıyorum.
Bir son yazmak isteseydiniz ne yazardınız? Bunu benimle lütfen paylaşın. Sizleri çok seviyorum.
Eğer SÖZDE EVLİLİK 2. Kitabı istiyorsanız bunu bana belirtmeniz yeterli .
Sizleri seviyorum.
instagram; busearpaci21
Snapchat; busearpaci1323SON
BUSE ARPACI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözde Evlilik (Wattys 2017)(TAMAMLANDI)
قصص عامةTAMAMLANDI Zorla baslayan bir evlilik. Birbirinden nefret eden bir cift. Ona gecmisini hatirlatan bir kiz. Karsilarina cikicak zorluklardan bi haber git gide birbirlerine baglaniyorlar. Peki bu tum yasananlar birer kitapsa Zorla baslayan bu evliligi...