Rémmese

156 1 2
                                    

Ez a legelső horror történet,amit írtam.:)

Éjfélkor kopogtak az ajtón .Egyedül voltam otthon és nagyon féltem,de azért lassan odasétáltam az ajtóhoz,ami egyszer csak magától kinyílt és valaki nekicsapta a falnak.Teljes erőmből elkezdtem rohanni.Felszaladtam az emeletre, elbújtam az ágy alá.Hirtelen kinyílt a szoba ajtaja.Hallottam valami karistolás félét.Pár perccel később miután meggyőződtem róla,hogy senki nincs a szobában,lassan előbújtam a rejtekhelyemről.A falra pillantottam.Amit ott láttam,attól meghűlt az ereimben a vér,végig futott a hideg a hátamon.Vérrel írt üzenet a falon.Csak egyetlen szó,mely rémálomba taszított és mindent megváltoztatott.MEGHALSZ!Elolvastam és már soha nem jutottam ki abból a szobából élve,mert abban a pillanatban az ajtó kivágódott.Nem láttam senkit,de egy erős jéghideg vér és rothadt hús szagú fuvallatot éreztem.A következő pillanatban pedig egyszer csak arra eszméltem,hogy valaki kilökött az ablakon és a betonon értem földet.Azonnal szörnyet haltam,vértócsában fetrengve.Láthatatlan pszichopata gyilkosom sátáni kacaja hallatszott az éjben,amit a földet érésem előtti,utolsó pillanatban hallottam.Utána megszűntem létezni.Meséltek nekem az elátkozott házról.Figyelmeztettek,hogy ne költözzek oda,mert egy sorozatgyilkos élt ott,aki a pincében kínozta ártatlan áldozatait.Azt mondták,hogy elfogták és életfogytiglant kapott,de ő megszökött.Visszament a házba és felakasztotta magát.A szelleme máig ott kísért.De én nem hittem nekik.Azt gondoltam rémmese.A saját bőrömön tapasztaltam meg,hogy mennyire igazak a pletykák. Sajnos ez az életembe került.

Horror történeteim (Szünetel) :)Where stories live. Discover now