Megálltunk az autóval.Megpróbáltam kinyitni az ajtót és kirohanni,de zárva volt.Elkapta a hajam és nekicsapta a fejem,a műszerfalnak.Nagyon fájt.
-Rossz kislány vagy Amy!
-Nem lesz ez így jó!
-Ha nem tudsz viselkedni megöllek.Mondta ijesztő pszichopata hangon.Közben úgy nézett rám,mint egy elmebeteg,nagyon féltem.
Kinyitotta az ajtót.Én persze rögtön ki akartam rohanni,de ő megfogott és kirángatott a kocsiból.
Elkapta a karomat és nagyon erősen szorította, megpróbált magával ráncigálni.Belerúgtam a lábába.
-Rohadt kis szuka!Ezt nagyon megfogod bánni.Ordította.
Nagyon erősen megütött.Letepert a földre.Újra megütött.Csak ütött és ütött.Beleverte a fejemet a homokos talajba.Utána belém rúgott.Már mindenem fájt.Felrángatott és elkezdett magával húzni.
Próbáltam ellenkezni,de nem bírtam,mert sokkal erősebb volt nálam.Megérkeztünk egy elhagyatott házhoz.Elég romos volt és sötét,komor hangulatot árasztott.Nem akartam bemenni.Minden erőmmel próbáltam ellenállni neki,de belökött a házba.
Magával húzott egy sötét szobába.Félrehúzta a szőnyeget.Volt ott alatta egy csapóajtó.Kinyitotta.
-Üdv az új otthonodban Amy!Mondta és lelökött egy sötét lyukba.Pince.
Fájt ahogy leérkeztem.Felnéztem és láttam,hogy van lépcső.Nem volt teljesen sötét,egy a plafonról madzagon lelógó ócska lámpa pislákoló fénye világította be a helyiséget.
Megbotlottam valamiben.Lenéztem a földre.Felsikítottam.A földön mindenhol csontvázak és emberi csontok hevertek.Megláttam egy ablakot,odarohantam.Megpróbáltam kinyitni.Be volt akadva.Nagy nehezen kinyitottam és láttam,hogy be van rácsozva.Megpróbáltam kitörni,a rácsot de nem bírtam,mert vasból volt.A rozsda már teljesen belepte,de akkor sem ment,mert erősen be volt ágyazódva a falba.
-Segítség,segítség kiabáltam,hátha meghallja valaki.De a közelben egy teremtett lélek sem volt.Így sajnos senki sem hallotta a segély kiáltásomat.
Végső elkeseredésemben elkezdtek potyogni a könnyeim.
Hirtelen léptek hangjára lettem figyelmes.
Felkaptam a fejem és abba az irányba néztem ahonnan a hangokat hallottam.
Felnyílt a csapóajtó és megláttam őt,ahogy jött lefelé a lépcsőn.
-Remélem,hogy megbarátkoztál az új otthonoddal,gyere velem mutatok valamit!
-Jobb ha nem ellenkezel,mert különben...A kezében lévő késre mutatott.
Csendben követtem őt fel a lépcsőn.Halottak szobája.
Megérkeztünk egy ajtóhoz.
-Gyere Amy!Bemutatlak a barátaimnak.
-Nyisd csak ki!
Kinyitottam az ajtót.
Beléptünk egy szobába.
Attól amit ott láttam,sikítani,ordítani tudtam volna,de egy hang sem jött ki a torkomon.
Halottak mindenhol.Mind fiatal lányok.Az omladozó téglák közül nagy kampós szögek álltak ki,amelyeken emberi testrészek voltak felaggatva.Egy hatalmas asztal körül beöltöztetett,renovált holttestek.Élő viaszbabáknak látszottak.A padló televolt belső szervekkel.
-Ülj le Amy!mondta.
-Itt a vacsora idő.
Elém rakott egy tányért.
-Kíváncsi vagy mi lesz a vacsora?
-Nem vagyok kíváncsi!Nem vagyok éhes!!Ordítottam.
Felborítottam az asztalt.
-Ez nagy hiba volt kislány!Nagyon nagy!
Odajött hozzám egy ollóval.Elkezdte tépni a hajam.Azt hittem,hogy letépi a fejem,úgy fájt.Olyan erősen húzta,hogy kiserkent a vérem.Fogta az ollót és levágta a hajam.
Belerúgtam az ágyékába.Megütöttem a székkel.Felkaptam az asztalról a kést és kirohantam a házból.Hamarosan hozom a folytatást.:)
ESTÁS LEYENDO
Horror történeteim (Szünetel) :)
TerrorSziasztok!Szeretném megosztani veletek a horror történeteimet.Mindegyik a saját szerzeményem.Remélem tetszeni fognak.:) A véleményeket,kritikákat szívesen fogadom.Jó olvasást és borzongást mindenkinek!;) Legjobb elért helyezésem: #2017.09.02 #29 in...