A bátor nyuszi

41 0 0
                                    

A farkas és a róka,nagyon jó barátok voltak.Sok borsot tört az orruk alá a nyuszi,ezért elhatározták,hogy megleckéztetik őkelmét.
-Helló róka!
-Hello farkaskomám!
-Mi a pálya?
Az a kis görcs nyuszi állandóan kitol velünk,ezért móresre kell tanítani .Benne vagy pajtás,hogy ellássuk a baját?
-Ja,persze haver.-Mondta a róka.
Ástak egy gödröt.Miután végeztek a gödörrel,elmentek a koporsó készítőhöz és megfenyegették ,hogy ha nem készít nekik egy kisméretű koporsót,akkor megeszik őt.Miután elkészült a koporsó,a farkas kitörte a koporsó készítő nyakát és felfalták.A falatozás végeztével elvitték a koporsót és a gödör elé rakták.Rengeteg pókot és mindenféle bogarakat gyűjtöttek,telerakták velük a koporsót.
-Na ezzel megvolnánk.
-Hozzuk ide a kis dögöt!-Mondta a farkas.Elmentek a nyuszi házához,betörték az ajtót,behatoltak az épületbe.Nyuszika épp aludt.Betömték a száját.Összekötözték a lábacskáit.Felkapta a farkas a hátára a kapálózó nyulat és elcipelték a gödörhöz.Mielőtt belerakták a koporsóba ,szabaddá tették a száját és eloldozták őt.Nem bírt elmenekülni,mert nagyon erősen tartotta a farkas.Belerakták a koporsóba,lecsukták a fedelét és le eresztették a gödörbe.Végül földet lapátoltak rá.
-Segítség
-Engedjetek ki!
-Utálom a bogarakat!-Kiabált a nyuszi.
-Engedjük ki?Kérdezte a róka.
-Várj pajtás!Kitaláltam valamit.-Mondta a farkas,kaján vigyorral az arcán.
-Jól van nyuszika,kiengedünk téged,de csak akkor,ha lenyúzhatjuk a bundádat a bőröddel együtt.Kiabálta a farkas nyuszikának.
-Jól van!A tiétek lehet a bundám,csak engedjetek ki!Válaszolta kétségbeesetten.
-Hé róka ugorj haza egy jó éles késért.Hogy megtudjuk nyúzni a nyulat!Jó lesz a bundája,az asszonynak.Mondta a farkas.
-Siess vissza!
-Oké,megyek.
Elment a róka.
-Engedjetek ki innen!
-Nem akarok itt lenni! -Kiabálta nyuszika.
-Kuss legyen nyuszika!Mindjárt kijöhetsz.
Pár perc múlva visszaért a róka,a kezében egy nagy,éles húsvágókést hozott.
Ellapátolták a földet,felhúzták a koporsót,kinyitották és kiszedték a nyulat.
Na nyuszika,felhúztunk téged,most tartsd be amit ígértél!A miénk a bundád,a bőröddel együtt.Elvette a kést a rókától és elindult vele a rémült nyuszi felé.
De nyuszika kikapta a kést a kezéből és lenyisszantotta a golyóit.A farkas ordított,fetrengett a földön.Nyuszika odafordult a rókához.
-Szereted a farkad?Kérdezte tőle.
-Igen.Válaszolt a róka.
-Gyönyörű,vörös,lompos farkam van,ez az ékességem.
Nyuszika a háta mögé ugrott és levágta a farkát.
-Àààà!-A farkam!
-A gyönyörű,csodálatos farkam!Ordította.
Levágjak még valamit rólatok?-Kérdezte nyuszika,a kést mozgatva a kezében.
Több se kellett farkas és róka komának.Felpattantak és úgy elrohantak,mintha üldözték volna őket.
-Ha-Ha -Ha -kacagott nyuszika.-Szaladjatok csak!
-Elástatok a föld alá,le akartátok nyúzni a szép bundácskámat!
-Úgy kell nektek!Jól megkaptátok.
-Korábban kell fel kelnetek ha engem akartok megszívatni!-Kiabált utánuk.
Miután kikacagta magát,hazament a családjához és elmesélte nekik,hogy mi történt.
A hasukat fogták a röhögéstől.Nagyon büszkék voltak rá,hogy így túljárt  a két idióta eszén.Ő lett az erdő hőse.

Horror történeteim (Szünetel) :)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora