Démoni hangok

86 0 0
                                    


A hangok a fejemben,már az őrület szélére taszítottak.


-Ölj!


-Nem akarok!


-Gyerünk öld meg!


-Kínozd meg!


-Tépd le a fejét,vágd ki a nyelvét!


-Nem akarom!Én nem vagyok rossz ember!


-Nem vagyok gyilkos!


-Hagyjatok békén!Elég legyen már,nem bírom tovább!


-Öld meg és békén hagyunk!


-Gyerünk!Pusztítsd el!


A műtő asztalon fekvő,leláncolt ártatlan áldozatomra pillantottam.Nem akartam megtenni,nem akartam bántani,de a hangok a fejemben nem hagytak békén.Egyfolytában terrorizáltak,arra utasítottak,sőt megparancsolták,hogy kínozzam és öljem meg.Nem akartam mást,csak megszabadulni tőlük.Így hát odaléptem az ágyhoz.A kezembe vettem egy szikét és felvágtam a hasát hosszanti irányban.Ő persze ordított,ezért kivágtam a nyelvét,mert idegesített az ordítása.


-Most boldogok vagytok?!Kiáltottam.


-Most már békén hagytok végre,elegem van belőletek!


-Nem!


-Látszik,hogy nem értesz hozzá!Majd mi megmutatjuk hogy kell ezt csinálni.


Ott állt előttem,teljes valójában,démoni alakjában.


Oda lépett az ágyhoz.Fogott egy ollót és kiszúrta a szemeit.


Utána egy kampóval átszúrta a lábait és addig húzta őket,ameddig le nem szakadtak.A kínzás végeztével pedig kitépte a beleit és ezzel véget vetett a szenvedéseinek.


Hatalmas torz vigyorra húzta ajkait.Elindult felém.Nem tudtam mitévő legyek,egy démonnal szemben tehetetlennek éreztem magam.


Odaért hozzám.A háta mögé nyúlt.Elővett egy fűrészt.


-Nem válsz a hasznomra többé,most te következel.Találkozunk a pokolban.Suttogta.Beindította a láncfűrészt és ketté fűrészelt vele.

Horror történeteim (Szünetel) :)Where stories live. Discover now