-Kicsi Csillag gyere ide!
Szólt a lánynak,aki az erdőben bújt el előle.
A lány befogta a száját,alig mert levegőt venni,nehogy meghallja őt a gyilkos.Még csak 14 éves volt.Aranyszőke haj,hatalmas kék szemek,cseresznyepiros ajkak.Igazi szépség.Nem csoda,hogy megkívánta őt a férfi,mindenáron meg akarta szerezni.El akarta hurcolni egy elhagyatott helyre.Be akarta zárni őt egy pincébe a föld alá.Kínozni akarta,majd pedig évek múlva,ha már eléggé kiszórakozta magát vele,ki akarta oltani fiatal életét.
-Gyere elő kislányom,nem bántalak téged!
-Kapsz tőlem egy kis ajándékot!
A lány teljesen kétségbe volt esve.Rettegett,féltette az életét.Nem tudta,hogy mitévő legyen.
Egy fa mögött lelt menedéket,gyilkos támadója elől.Nem akarta elhinni,hogy ez történik vele.Ez a férfi,aki aljas módon beférkőzött az ő és a szülei életébe,aki kedves szomszédnak adta ki magát.Aki elhitette velük,hogy a barátjuk és elnyerte a bizalmukat.Akit eddig szeretett és tisztelt.Akinek kiöntötte a lelkét,akivel megosztotta a problémáit.Most ez az ember üldözi és meg akarja ölni.Felidézte magában az aznap történteket.
Átlagos nap volt nem történt semmi rendkívüli.Együtt reggelizett a szüleivel,majd pedig elvitték őt az iskolába.Szóltak neki,hogy aznap délután nem tudnak érte menni,mert egy konferenciára kell utazniuk.George fogja őt haza vinni,a kedves szomszédjuk.Amy örült neki,mert nagyon szerette Georgot.Gondolta,jól elbeszélgetnek majd a hazaúton.Végigülte az unalmas tanórákat.Délután pedig Megérkezett George.
-Szia Amy!Hogy vagy kislány?Jó volt a suli?
-Szia!Igen nagyon jó volt.De örülök,hogy itt vagy,apuék mondták,hogy te jössz ma értem.
-Na gyere szállj be kicsi lány! Elmegyünk fagyizni.
-Oké,menjünk.Mondta Amy és beszállt George mellé.Végzetes hiba volt.
Azt hitte elmennek fagyizni és utána hazaviszi őt,de nem így történt.
-Hová megyünk?Kérdezte Amy.
-Elviszlek egy jó kis helyre.
-Ne aggódj jól fogod érezni magad ott,örökre együtt leszünk.
-Ki vagy te és mit akarsz tőlem?
_Mióta is ismerjük egymást,Drága?
-Körülbelül egy éve ugye?
-Fogalmad sincs róla,hogy ki vagyok én.
-Ennyi idő alatt sikerült eltitkolnom előled,a valódi kilétemet.
-Elmondom ki vagyok,végül is miért ne tudhatnád.
-Szeretek ölni,sőt kifejezetten élvezem a gyilkolást,a véremben van.
-Sorozatgyilkos vagyok.
-Ezt nem hiszem el,mit akarsz tőlem?!
-Az a helyzet,hogy tetszel nekem,sőt már az első pillanattól kezdve tetszettél.
-Mindig arra vágytam,hogy elszórakozhassak veled.
-A bizalmatokba férkőztem,én lettem a kedves szomszéd,a barátotok.
-Végig az egy év alatt csak utánad vágyakoztam.
-Erre a pillanatra vártam.
A lányt elfogta a rettegés ezeknek a szavaknak a hallatán.Meg sem mert szólalni,sem pedig megmozdulni.
Megérkeztek egy erdőbe.
-Mit keresünk itt?Kérdezte a lány.
-Itt van a búvóhelyem.Ebben az erdőben kínoztam és öltem meg,a hozzád hasonló ártatlan kislányokat.
-Érezd magad otthon Kis csillag!
-Nemsokára odaérünk,ahol el fogod tölteni a hátralévő életed.
-Ha jól viselkedsz,akkor sokáig élhetsz még.
ESTÁS LEYENDO
Horror történeteim (Szünetel) :)
TerrorSziasztok!Szeretném megosztani veletek a horror történeteimet.Mindegyik a saját szerzeményem.Remélem tetszeni fognak.:) A véleményeket,kritikákat szívesen fogadom.Jó olvasást és borzongást mindenkinek!;) Legjobb elért helyezésem: #2017.09.02 #29 in...