YORUMLARINIZI BEKLİYORUM İYİ OKUMALAR :))
Çalan alarmın sesiyle gözlerini zorda olsa açmıştı. Gece geç uyuduğundan sabahın yedisinde uyanmak zor gelmişti.
Uykuya geri dönmeyi düşünmüştü ama bu işi zor bulmuştu görüşmeyi kaçırırsa başka şansı olmayabilirdi.
Zorda olsa ayaklandı ve elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitti. Yüzünü yıkadıktan sonra oyalanmadan kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa girdi. Çay suyunu koydu. yumurtaları da haşlanmaları için ocağa koydu ve dolaptan kahvaltılıkları çıkarttı.
Her şeyi bitirdikten sonra herkesi tek tek uyandırmaya başladı.
Anne ve babasının odasının önüne geldi ve kapıyı tıklatıp içeriye girdi. Kısık bir sesle 'Anne kahvaltı hazır hadi gelin.' Dedi ve odadan çıkıp kendi odasına girdi.
İlk olarak kız kardeşini uyandırdı.
'Burcu kalk hadi kahvaltı hazır.' Burcu biraz homurdandı ama gözlerini açmadı.
'Burcu hadi ama bak okula geç kalacaksın.'
'Of Yasemin sen erken kalkıyorsun diye bende mi erken kalkacağım.'
'Söylenme hadi kalk okulun var.'
'Ben okula gitmeyeceğim bu gün ya.' 'Ne demek gitmeyeceğim Burcu sinirlendirme beni hadi kalk '
Yaseminin aksine Burcu çokta okumaya hevesli değildi. Burcu bu sözlere sadece göz devirmekle yetinmişti.
Yasemin şimdide tek aşkı evin en küçük bireyi Çağdaşı uyandırmaya gitti.
Çağdaşın yanağına ufak bir öpücük kondurdu ve saçlarını okşadı. 'Bebeğim uyan hadi okula geç kalacaksın.'
Çağdaş gözünü hemen açtı ve ablasının boynuna sarıldı. 'Abla bana bebek deme ben büyüdüm.'
Yasemin bu sözlere gülmüştü. 'Olsun sen benim bebeğimsin. Hadi oyalanma ablacığım kalk.' Dedi ve mutfağa gitti.
Babası masaya oturmuştu annesi de çayları koyuyordu. Tam masaya oturacağı sırada telefonu çalmıştı.
Arayan 'Can Tostum' idi. Hemen telefonu açmıştı.
'Efendim tostum sabahın köründe arayıp aklıma neden tostu getiriyorsun.'
'Can ayranım bana ayırabileceğin yarım saatin var mı diye soracaktım.'
Yasemin güldü ve telefonu kulağından uzaklaştırıp saate baktı. Saat 07:33 tü iş görüşmesi saat 10:00 daydı.
'Peki yarım saat sonra aşağıdaki parkta buluşalım.' Dedi ve kapattı.
Telefonu efendim tostum diyerek açmasından annesi ve babası kimin aradığını anlamıştı.
'Bu gün iş görüşmem var dua edin de bu sefer olsun.' Yaseminin sözleri üzerine babası sırıtmıştı. Annesi ise tüm sevecenliğiyle sevap vermişti.
'İnşallah olur güzel kızım.'
'Bırak ta olsun bu seferde olmazsa size fabrika yolu göründü Yasemin hanım.'
Mehmet beyin bu sözleri yaseminin canını sıkmıştı.
Baba diyordu Mehmet beye ama öz babası değildi. Öz babasını bir yaşındayken kaybetmişti. İki yaşındayken de annesi Mehmet beyle evlenmiş bu mahalleye taşınmışlardı.
Can tostu yani Mertle de o zamandan beri arkadaşlardı.
Mehmet Bey Yasemine hiçbir zaman üvey baba gibi davranmamıştı ama hiçbir zaman da onu öz kızı gibi sevmemişti. Burcuyu ya da Çağdaşı sevdiği gibi sevmez Yasemine bakamazdı.