Bölüm 2

28 1 0
                                    

Hayatın en zorlu tarafı nedir? Bana göre hayatın en zorlu tarafı sevdiğin insanlardan kopmak veya kopamamak... Hayatımızda ailemizden sonra en önemli kitle arkadaşlardır. Doğru arkadaş seçimini yaparsak onlar bizim ailemiz olur. Arkadaşlarımızı (ortalama olarak) anaokulunda tanımaya başlarız okulla birlikte ve iyi seçtiğimiz arkadaşlarımızla ömür boyu birlikte oluruz.Ailemizle tanıştırırız onları. Bir yerde duymuştum bu sözü '7 yıldan fazla süren arkadaşlıklar gerçek dostluklardır' ne yani 2 sene tanıyınca yalan mı oluyor? 7 yılda iyi bir zaman geçirememişizdir belki. Hayatınızda herkes gidebilir ama bu iki şey asla gitmez birincisi ailemiz ikincisi arkadaşlarımız. Herkesi de arkadaş olarak görüp bütün hayatımızı anlatmamamız gerekiyor.Güvendiğiniz arkadaşlarınıza açıklayacaksınız.Hayatınızda belki benim gibi tam mutlu olacakken her şeyinizi kaybetmiş olabilirsiniz ama yılmayın elbet bir gün sizde mutlu olacaksınız ve o anda en iyi arkadaşlarınız yanınızda olacak. Benim şuan olduğum durum çok zor 2 senelik arkadaşlarımı bırakıp 2 sene daha başkalarıyla aynı ortamda olacağım. Dediğim gibi hayatın en zor tarafı da bu canından çok sevdiğin arkadaşlarını bir daha bu kadar sık göremeyeceksin.

HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin