Bu sene (yani 2018-2019) 8. sınıfa başladım benim için çok zor bir yıl geçecek sanırım.Öyle gibi duruyor çünkü. Nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum açıkçası ama bir şekilde halletmeye çalışıcam.Bu konuda neleri yapıp yapmamam gerektiğini azıcık da olsa biliyorum.Tecrübesi olan varsa yorumda belirtsin lütfen. Ben de buna göre ya yapıcam veya yapmıcam bir sonraki bölümde yine gözlemlerimi sizinle paylaşıcam. Düzenli olarak bölüm atmıyorum çünkü yazacağım bir konu bulamıyorum. Araştırma yaparak diğer bölümleri de yazıcam.
Ben 8. sınıfa başlayalı bir hafta oldu (bugün 02/09/2018) ve hocalar çok hızlı şekilde dersi anlatıyorlar. Bazen İnklap Tarihi dersinde başım çok ağrıyor dersi de dinlemek istemiyorum hatta ama bu önümdeki LGS'de 10 sorunun hepsini doğru cevaplamam gerekiyor. Gitmek istediğim okul 450 puan civarında bu yüzden biraz korkuyorum ya o puanı yapamazsam diye ama bir hocam demişti ki bana ^Hangi liseye gitmek istiyorsan ona göre çalış ne kadar çok istersen elde edersin onu^ demişti. Ben de bu psikolojiyle gidiyorum umarım o liseyi kazanırım diye. Günde 6 saat ders görüyorum ama 17 Eylülden sonra 9 saat hatta etütlerle beraber 12 saat falan olacağını söylemişlerdi. Bu yıl kendime vakit ayıramayacağım sanırım. Bu yıl bana bişi olmazsa buraya daha çok vakit ayıracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım
Non-FictionHayatım serisini deneme benzeri yaşadığım olaylar doğrultusunda yazacağım.