Part 12

33 2 2
                                    

Setelah makan, mereka mengunjungi kawasan bandar Omaha. Mereka menghabiskan masa bersama di bandar tersebut melihat arus kemodenannya. Kemudian, mereka balik ke rumah.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------batrisyaaiszween._ <- aku x igt nama real



- gambar di belakang menara tinggi -





20,192 likes

batrisyaaiszween._ weh korang! ok tak? aku kat sini ok ok je! weyh sayang korang (emoji cium)

wnmsrh_ RNDU GILE KAU IWIIN

dhiyainsyrh Weyh aku pun rindu kau siaaa

izznowfaall AKU PUN WEHH SRS BEST GILE KAUU

hanihamidon IWIIINNN SRS NAK JUMPA KAUU

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Setibanya di rumah, mereka merasai sesuatu yang pelik. Sesuatu benda busuk yang berada di rumah mereka. Setelah disiasat, terdapat bangkai mayat seorang perempuan yang dipotong tangan dan badannya di dalam bilik Iszween. "Omygod, who is this?!" kata Iszween dengan terkejutnya. "I also don't know who is.. this." kata Lisa. Setelah berfikir sejenak, Lauren pun dapat jawapannya. Lauren mengatakan bahawa mayat perempuan yang berambut blonde ini ialah rakan kelasnya. "Seriously Lauren, are you kidding us?" kata ibu Lauren. "Yes, I am!" balas Lauren dengan cemasnya.

Encik Azman, Puan Lily, Johan dan Puteri beredar dari tempat kejadian lalu keluar rumah dan duduk di dalam kereta. Iszween, Lisa dan Lauren masih menyiasat kejadian tersebut. Apabila Iszween menjenguk, terdapat sebuah pisau yang dibasuh bersih. "You two, maybe this knife was used to cut this woman into pieces. Don't it?" kata Iszween. "Maybe you are right, " kata Lisa. Setelah berbual, mereka memakai sarung tangan dan topeng muka lalu membawa mayat tersebut ke luar dan memanggil majlis perbandaran untuk memberikan pengumuman di bandar tersebut seterusnya mengebumikan mayat itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

From Kuala Lumpur To OmahaWhere stories live. Discover now