Part 9

25 4 2
                                    

          Polis Denver pun telah sampai ke tempat kejadian. Ramai polis yang sedang menarik keluar badan badan mangsa yang tersepit di dalam kapal terbang tersebut. Manakala dua orang polis sedang membawa mangsa-mangsa yang terselamat ke hospital berdekatan. Semasa sedang membuat pemeriksaan kesihatan, Iszween ternampak seorang remaja lelaki berdiri di pintu bilik urine. Iszween pun sudah terpikat dengannya dan wujud bibit-bibit cinta di dalam hatinya. (Cehhh😂)
           Iszween pun dipanggil untuk diperiksa. Di dalam bilik tersebut, ada seorang doktor lelaki yang bernama Dean Thomas Baker. "Okay, you are Iszween right?" tanya Dean. "Yes, I am." jawab Iszween. Dan mereka pun meneruskan pemeriksaan mereka. Selepas habis pemeriksaan yang mengambil masa 59 minit, Iszween pun keluar. Iszween pun hairan mengapa terdapat beberapa orang yang bernama Baker diakhirnya.
          Kemudiannya, kawan Encik Azman pun menelefonnya. Kawan beliau yang baik hati itu telah menempah tiket business class untuk pergi ke Omaha. Iszween dan keluarganya berasa sangat gembira. Disebabkan keluarga Ieen baik hati, keluarga Iszween telah menempah tiket ke Omaha untuk mangsa-mangsa yang terselamat termasuk Laure. Mereka pun berasa terharu dan gembira.

4 jam kemudian..

Semua pun telah sampai ke Omaha. Mereka rasa bersyukur kerana keluarga Iszween yang baik hati. Semua pun pergi ke kaunter passport. Apabila semua urusan telah habis, kawan Encik Azman pun mengambil mereka. Dengan terkejutnya, Lauren pun ikut sekali kerana Lauren merupakan anak kawan Encik Azman. Mereka pun rasa terkejut dan gembira.

Wihuuu dah part 9!! Tapi yang sedihnya lepas ni takleh bukak ipaddd !! Huhuhuhuhuh😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭

From Kuala Lumpur To OmahaWhere stories live. Discover now