Κεφάλαιο 11ο:Μέρα αποφοιτησης

21 5 0
                                    

Flashback
"Δεν είναι σωστο αυτό που πας να κανεις Αρίστο"
"Α ναι;Και ποιος το λέει αυτό;"
"Η Δύναμη το λέει!Και ξέρεις πολύ καλά τι παθαίνουν αυτοι που την παρακούνε"
"Η Αρτεμις δεν είναι αδύναμη Ντάνιελ! Αν θες πάρε την Κρίστι σου και πάτε να την φύλαγε λες και είναι κάνα μωρο!Εγώ όμως όχι!Εγώ θα φροντίσω να της διδαξω τις ικανότητές της και είμαι σίγουρος οτι δεν θα είμαι ο μόνος"
"Η Αντωνία έχει μπει εδώ και χρόνια στην Αίθουσα Απειθαρχίας! Δεν υπάρχει περιπτωση να καταφέρεις να την ελευθερώσεις! Εκτός αν θες να πας κι εσύ!"
"Αχ Ντάνιελ είσαι πολύ φτωχός, δεν εχεις την παραμικρή ιδέα του τι μπορω να κάνω!"
"Μπορεί να εχεις δίκιο.Ο ως ξέρω τις δικές μου δυνάμεις"
"Α ναι.Τι μου θυμίζει αυτό; Μμ αυτό που ελεγες η αγάπη είναι η πιο μεγάλη δυναμη..αυτό δεν είναι;"
"..."
"Μην ανυσηχεις,έχω φροντίσει ηδη να μην μπορεσεις να ζήσεις την αγάπη ποτε ξανά"
"Δεν τόλμησες να..-"
"Ωω ναι!Τόλμησα!Ο Κώδικας της Δύναμης έχει πολλά ενδιαφέροντα πραγματα! Καιρός να τα γνωρίσεις κι εσύ!"
"Εσύ δεν ανηκεις στην Δυναμη. Εσύ είσαι ενα σκουλήκι των σκιών!"
"Μπορεί..όμως ξέρεις... Η σκοτεινή πλευρα έχει περισσότερη πλάκα!"

End of Flashback

(Σήμερα)

Ουφ είμαι πτώμα! 9 η ωρα το βραδυ και μόλις τελειώσαμε και κατευθυνομαστε σπίτι.'Εχουμε αρχίσει με τα παιδιά να προπονούμαστε στις τεχνικές άμυνας, κικμποξ και τέτοια. Εγώ γνωρίζω ηδη αρκετά απο τον πατερα μου όμως θα ηταν καλό να το κάνουμε ομαδικά.
"Φφφ πάει και σήμερα"λέει ο Ευαν εξουθενωμένος και πίνει νερό. Σιγά σιγά βγαίνουν εξω και τα κορίτσια.
"Λοιπον;"
"Λοιπον θα μας χρωστάς χάρη για αυτήν την ταλαιπωρία"λέει η Μελίνα
"Συμφωνησαμε οτι είναι απαραίτητο να το κάνουμε αυτό. Μην παραπονιέσαι τώρα.Εξάλλου δεν είχες και τίποτα άλλο να κανεις, είχες;" η Μελίνα με κοιτάει και δεν απαντάει. Κάτι κρύβει τώρα τελευταια αυτό το κορίτσι ,όμως τι;

Φτάνουμε σπίτι μου και μπαίνουμε αθόρυβα μέσα. Ο Αχιλλέας έχει πάει να κοιμηθεί σε εναν φιλο του και η μητέρα μου θα κοιμάται λογικά πανω.
Η Μελίνα πανω να κανει ενα ντουζ και εμείς καθόμαστε στον καναπέ.
"Πρεπει να συζητησουμε κάτι.." λέει η 'Ελενα και σκύβει μπροστά για να μας βλέπει και τους δυο (εμένα και τον Ευαν)
"Αμε τι έγινε;"
"Εχει περάσει μια βδομάδα απο τότε που ο Αρίστος αναφέρθηκε στον Ντάνιελ.. Που υποφέρει.." εγώ με τον Ευαν κοιταζομαστε και δεν μιλάμε
"Απλα έλεγα... Πρέπει να κάνουμε κάτι σωστα;Οπώς καταλάβανε ο Ντάνιελ είναι το ίδιο με τον Αρίστο, οτι κι αν σημαίνει αυτό,και θα μας βοηθήσει να τον αντιμετωπίσουμε"
" 'Ελενα... Εχει γίνει κάτι που δεν ξέρουμε;"
"...πριν εξαφανιστεί... Ερχόταν συχνα στο δωμάτιο μου το βράδυ...αλλες φορες τον καταλάβαινα και αλλες όχι... Ειχαμε ερθει πολύ κοντά... Μου έλεγε οτι θα μας προστατεύει... Οσπου την τελευταια μέρα.. Με φίλησε..και μετα μάτωνε και εξαφανίστηκε.." κοιταζόμαστε και μένουμε και οι τρεις αμιλητοι.
" Ελενα... Πρεπει να σου πω κάτι... Η Μελίνα.. Απο τοτε στις τουαλέτες.. Επειδή εκείνη κόντευε να σκοτώσει ο Αρίστος.. Το πήρε πιο προσωπικά όλο αυτό και θεωρεί τον Ντάνιελ τον άγγελο της.. Τον σωτήρα της...και ..έχει αρχίσει να τον ερωτεύεται.."
"Τι έκανε λέει?!Και γιατί δεν είπε τίποτα;"
"Ε γιατί υποψιαζόταν οτι ενιωθες και συ κάτι και θεωρεί ότι ο Ντάνιελ την αγαπάει και θέλει μονο εκείνη και γι αυτό δεν σου έλεγε.."
"Α την κακούργα! Για αυτό όταν μιλάμε γι αυτόν έχει σκυμμένο το κεφάλι και είναι στον κοσμο της!Τώρα θα δει!"
"Ελενα δεν νομιζω-"

The Two Brothers:'Εκλειψη ΑγγέλωνWhere stories live. Discover now