hoofdstuk 4.

266 10 0
                                    

Hallooo, daar ben ik weer. Ik heb besloten elke week 1 hoofdstuk te uploaden, als dat me lukt. Ik heb het nogal druk met school, maar ik ga het proberen!

Onderweg naar huis wist ik niet of ik hem nou een berichtje moest sturen of niet.. Ik had mezelf zo voorgenomen niks te doen want alle jongens hier zijn hetzelfde en niet te vertrouwen, maar… iedereen verdient een kans toch?

Aan Joey:   Uhm, hey, ik ben Melissa.. x

Ik drukte op verzenden en vergrendelde m’n telefoon. Ik had er meteen spijt van, ik voelde me zo stom want dit is wat al die jongens willen. Maar voordat ik er meer over na kon denken trilde m’n telefoon

Van Joey: Hey mel, hoe gaat het??

Hoe gaat het? Wat wil die van me.. alsof het hem boeit hoe het gaat. Ik besloot maar om later te antwoorden en liep door naar huis.

Toen ik thuis kwam vroeg m’n moeder meteen hoe ik het hier vond. Ik wilde haar niet teleurstellen dus ik zei maar dat ik het heel mooi vond en het er gezellig uitzag.. “En heb je al mensen van jou leeftijd ontmoet?” Ik wist niet of ik haar over Overload moest vertellen, ik ga toch nooit meer naar ze toe ofzo.. dus ik zei maar niks. “Nee nog niet ik ging alleen de buurt verkennen hoor mam.” Voor ze antwoord kon geven liep ik naar boven, ik haat het om te liegen tegen haar maar anders komt er alleen maar gezeur. Ik besloot om m’n kamer wat verder in te richten want het was nog zo saai nu. Ik pakte m’n spulletjes uit en vond fotolijstjes met een foto van mij en papa. Ik dacht terug aan hoe het was toen hij nog bij mama was. Eigenlijk was dit beter, ze hadden toch alleen maar ruzie.. Ik pakte nog een fotolijstje en zag een foto van mij en m’n beste vriendin Sara, ik kende haar al vanaf groep 3 en we deden alles samen.. Ik miste haar zo. Ik dacht aan de oude tijden in Nederland en besloot maar om haar een berichtje te sturen. Ohja dat is waar ik zou Joey nog beantwoorden.. Ugh.

Aan Joey: Gaat wel, ik pak m’n spullen uit. Met jou?

En.. verzenden. Nu even Sara een berichtje sturen.

Aan Sara: SAAAAAR. Ik mis je zo eh ;( Het huis is enorm echt waar net een villa, maar verder is het zwaar klote. Ik mis jou en iedereen thuis. Ik heb hier al mensen ontmoet hoor -.- maar was niet heel geweldig, het zijn 4 jongens en ze blijken een boyband te zijn ugh, van die popie jopies dus. Ik mis je saar , loveyou xoxo.

Terwijl ik op verzenden drukte rolde er een traan langs m’n wang, ik wil weg hier uit dit rot huis. Ik wilde mijn telefoon op de grond smijten, maar ik zag dat ik een berichtje had, ik hoopte op een berichtje van Sara en kreeg een lach op m’n gezicht, maar het was van Joey..

Overload  ( a dutch fanfic )  ( nederlands )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu